Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll tummarna för att den här mottaningen fortsätter så kan jag vara aktiv även kvällstid.
Men jestanes... Har ingen läst dem?! Inte för att det är finlitteratur precis, men... Är det för att ni är så rackarns ung allihop? [...]
KL
Hm. Mindre sprutt på den här leken än förra...
LL, sparka igång den så vi får nåt att misstänka!
Hmmmm, ser nu att Monster inte skrivit i tråden på sjutton minuter. Misstänkt?
Jag poppade faktiskt popcorn. På spisen dessutom, för första gången på evigheter! För vet ni, pojkar och flickor (... OK då, flickor) - apropå att vara inte fullt lika snorung som er (minus gamla Myrten då ) - när jag växte upp poppade man popcorn på spisen. Och kan ni gissa varför? Jo, det fanns ingen micro! Det ni...
Dessutom blev jag avbruten av ett samtal om att nån jäkla snorunge måste bli hämtad från tåget ikväll också (är man 17 år har benen blivit långa nog att gå hem, eller hur? ), så jag kommer att försvinna iväg om några timmar!
Mina ben kommer aldrig vara långa nog att gå hem från tåget!
Mina ben kommer aldrig vara långa nog att gå hem från tåget!
Hm... Varför inte det?
Är du Hanna!? Haha, nu hittade jag dig allt!
Är benen korta får man göra som jag - bosätta sig nära tågstationen. Då går det.
Alltså jag hade blivit spritt språngande galen (galnare? ) av att ha det så! Finns det ingen du kan sparka på?
Nja, just nu är det min operatör som är jobbig. Men jag kan iaf ringa överallt inne numera för det kunde jag inte tidigare.
Men sambon var gullig och lämnade sin dator när han åkte förut.
Det har jag aldrig kunnat här ute i skogen.
Men jestanes... Har ingen läst dem?! Inte för att det är finlitteratur precis, men... Är det för att ni är så rackarns ung allihop?
Okej, jag uttrycker mig såhär istället: "Hoppas att du inte blir så avskräckt så du aldrig vågar spela igen".