I
illstickan
Hej, det är så här att jag blev medryttare på en häst i slutet av augusti och är där två dagar i veckan då jag rider, mockar gör iordning mat osv de dagar jag är där. Nu är det så här att det känns som om jag inte alls hinner med vad jag trodde att jag skulle kunna göra som att träna och plugga. (läser till sjukgymnast så vi har mycket schemalagt och plugg efter skolan) så har märkt att jag har svårt att inte tokstressa varje dag och känner att det kanske va dumt att bli medryttare nu när jag studerar. Kan nämna att jag haft två egna hästar från det att jag va 8 till 19 så jag vet absolut vad det innebär att äga en häst.
Men det som tar emot är att det känns så himla taskigt mot hästägaren att säga att jag inte hinner med det här när hon verkar nöjd med mig och så. Själv känner jag också att jag har lite svårt för henne som person, men det är väl egentligen inget som hindrar mig för att vara medryttare just åt den hästen.
Så min fråga är hur jag ska framföra det på bästa sätt till hästägaren?
Kanske finns en liknande tråd, men då har jag inte hittat den.
Tacksam för svar
Men det som tar emot är att det känns så himla taskigt mot hästägaren att säga att jag inte hinner med det här när hon verkar nöjd med mig och så. Själv känner jag också att jag har lite svårt för henne som person, men det är väl egentligen inget som hindrar mig för att vara medryttare just åt den hästen.
Så min fråga är hur jag ska framföra det på bästa sätt till hästägaren?
Kanske finns en liknande tråd, men då har jag inte hittat den.
Tacksam för svar