Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt att se hans namn i tråden! Skulle vara häftigt att se hans tolkningar av olika artisters låtar.
Bor i samma lilla by som honom och blev helt frälst i hans musik efter en konsert som var i byns lilla kyrka.
Ja! Freddie Wadling och Thåström!Jag vill se Freddie Wadling och Peter LeMarc. Sån är jag.
Linda Pira.
Men...årets nykomling 2014 - hur tänkte du nu? Inte har Pira någon omfattande låtskatt med tolkningsbara gamla hits som kan livas upp för ett nytt liv väl?
Nja, hon fick priset i år, gällande 2013. Och tycker du att programmet är mansdominerat? Det vet jag inte om jag tycker? Men du menar branchen kanske. Då gör ju faktiskt programmet ett bra jobb som inte gör det mansdominerat.Fast alla är ju inte gamla rävar med stort bagage, och lagom tills den där uppsättningen kan bli verklighet så lär de väl ha samlat på sig en del till allihopa jag tänkte mer att jag skulle vilja se en ung tjej med skinn på näsan från en annars mansdominerad genre i ett sånt program (om jag nu skulle få mixa och välja själv). Och hon vann det priset 2013.
Jag hade också gärna hört någon sån version, Pojkarna på rad är en av mina favoritlåtar!Synd att inte Stockholm kom med. Eller Pojkarna på rad, hade nån föreställning om att Ola eller Love kunde gjort nåt kul där.