Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskade Familjens version av Breaking up with God! Orup gjorde en härlig version, en Oruplåt
Love Antells En av oss kommer dö ung gjorde mig glad, Amanda sjöng alla våra känslor.... och det var faktiskt ett bra låtval av Carola. Kajsa Grytt.... njäääääe.
Ola är en underbar människa
Jag kommer följa alla avsnitt bara för att se Olas tolkningar av de andra. Han är helt fantastisk!Igår började Så mycket bättre igen!
Vad tyckte ni? Vilka tror ni kommer göra bäst covers? Vara intressantast att lyssna på?
Winnerbäck! Bättre skulle det inte kunna bli!@nyponros Det hade varit grymt! Om jag däremot får önska en artist till svenska Så Mycket Bättre så är det Christian Kjellvander, fyfaan vad grymt det hade blivit!
Måns Z skulle inte sitta helt fel heller!Nästa år kan vi väl hoppas på Thåström, Jocke Berg, Melissa Horn, Lasse W, Robyn, Per Gessle, Molly Sanden.
Det vore något det
Molly Sanden? Har hon ens 6 låtar att göra tolkningar av?Nästa år kan vi väl hoppas på Thåström, Jocke Berg, Melissa Horn, Lasse W, Robyn, Per Gessle, Molly Sanden.
Det vore något det
Ja, Pelle Almqvist och Nina P skulle också vara underbart. Ett av mina bästa musikminnen är från en efterfest på den lokala festivalen där Pelle sjöng Elvislåtar. Helt magiskt.Molly sandén?
Absolut högst på min önskelista står Thåström, men det kommer nog aldrig att hända. Johan Kinde, Pelle Almqvist (the hives), Nina Person (the cardigans) är fler på min lista. Jocke Berg också såklart.