Så mycket bättre

@nyponros Det hade varit grymt! Om jag däremot får önska en artist till svenska Så Mycket Bättre så är det Christian Kjellvander, fyfaan vad grymt det hade blivit!

Roligt att se hans namn i tråden! Skulle vara häftigt att se hans tolkningar av olika artisters låtar.
Bor i samma lilla by som honom och blev helt frälst i hans musik efter en konsert som var i byns lilla kyrka. :love:

För övrigt blev jag överraskad av Love, hade ingen aning om vem människan var och så gör han en sån bra tolkning!
Tror att den här säsongen kan bli riktigt bra! :)

Jamen precis. Hon försörjer sig ju faktiskt på det :D

Det vore annorlunda med "ni som nämner Maud Olofsson, tycker ni att hon kan sjunga?"
Men.... Alla som försörjer sig på att sjunga kanske inte "kan" sjunga (Bob Dylan...?)
(Liksom alla som försörjer sig på politik kanske inte "kan" t ex samhällsplanera.)

Men.... Alla som försörjer sig på att sjunga kanske inte "kan" sjunga (Bob Dylan...?)
(Liksom alla som försörjer sig på politik kanske inte "kan" t ex samhällsplanera.)
Ja fast man ju skriva Jag tycker inte att Nina Persson rakt av - istället för att fråga andra om de tycker det. Det är väl rätt självklart att de som vill se henne i programmet tycker att hon kan sjunga.

Precis! :-) Det är lite så jag menar.
Jag tycker att många som "kan sjunga" ofta blir lite för opersonliga för mig. Ta Sissel Kyrkjebö eller Sofia nånting här från västkusten, de sjunger klockrent - och astråkigt.

Även Molly Sandén som nämns i tråden sjunger lite för "bra" för mig.

Jag tycker att många som "kan sjunga" ofta blir lite för opersonliga för mig. Ta Sissel Kyrkjebö eller Sofia nånting här från västkusten, de sjunger klockrent - och astråkigt.

Även Molly Sandén som nämns i tråden sjunger lite för "bra" för mig.

Känner igen mig. Celine Dion sjunger för perfekt för mig. :D
Fast nu kom vi från trådens ämne känner jag. :o
Jag har bara följt Så mycket bättre under förra säsongen (som bestämt inte var den första). Jag tycker att årets startfält är mer spännande. Gillade Carolas tolkning, faktiskt.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·
Fritid Om man vill göra en dagsresa till Visingsö. Är det bäst att ha bilen med eller är det bättre/smidigare/mysigare att hyra cykel...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Ray
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 207
Senast: Pinus
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 668
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar