E
Elwira
Såg att det fanns en liknande tråd ang. Welsh, men blev sugen på att kolla vilka russ hingstar som är aktuella 2007. Skriv ned varför ni funderar på dom för/nackdelar...//MW

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har luskat lite i att låna ett sto för att kunna betäcka med Nino. Han är den siste ur den hingstlinjen och det är lite tunt tycker jag.russ hingstar som är aktuella 2007. Skriv ned varför ni funderar på dom för/nackdelar
Du har ju kört repris på Micky så varför inte Micklas?Jag har i och för sig egen hingst hemma i hagen, men har i många år sneglat och funderat på Darius Roll, en exteriört bra prestationshingst som lämnat lovande avkommor.
Har även tankar på att göra en ny Micklasunge, eftersom jag är mycket nöjd över den jag redan har. Även om det egentligen strider mot min nyfikna ådra, att använda samma hingst fler gånger.
Du har väl åka med ett ungsto då?Nino förresten, är också en sådan hingst som jag haft i huvudet i många år, men som står alldeles för långt bort för att ge sig iväg med sto med föl. Jag tycker att hans mamma är bland det vackraste och duktigaste som finns i russväg, och han har dessutom ett bra fäderne, med Hubertus på nära håll, en till av mina favoriter!
Hej Equili..., äsch måste du ha så krångligt namn? Vad är det för fel på det du har?![]()
Vi kanske kan göra gemensam sak du å jag ett år, att försöka ragga ner Edgar längre söderut? Jag hänger på, trots kulören....![]()
Det är också ett bra förslag! Han har lite udda hingstlinje och det kan vara nyttigt att ha bland hingstar med travmeriter utöver Vagabond- och Klippmanblod.För att återknyta till trådens ämne. En annan hingst jag tycker är hyperintressant för prestationsavel är Ernst Ronaldo, som visat så fantastisk travtalang: 1.45,5a som femåring, 1.42,2a som sexåring! Undan superstoet Regatta dessutom.