Nä, jag förstod ju varför men jag tror jag hade mitt röstinlägg färdigt i en timme innan jag vågade posta det!Jag röstade väl nästan en hel kvart innan dl? Det kändes som jag röstade tidigt. Jag ville inte rösta allt för tidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag förstod ju varför men jag tror jag hade mitt röstinlägg färdigt i en timme innan jag vågade posta det!Jag röstade väl nästan en hel kvart innan dl? Det kändes som jag röstade tidigt. Jag ville inte rösta allt för tidigt
Väl förberedd jag anade ganska tidigt att du var spionNä, jag förstod ju varför men jag tror jag hade mitt röstinlägg färdigt i en timme innan jag vågade posta det!
Ett tag funderade jag på att rösta före dig för att lura bort dem från dig.Väl förberedd jag anade ganska tidigt att du var spion
Dig förlåter jag, du var ju god och kunde inte veta att de lömska ulvarna tänkte haka på
Jag tyckte den var strålande!
Tack - men den instatsen var ju mindre lyckad
Äh, du vet bara inte hur skum min syrra är på riktigt. När jag smygläste leken och kom till hennes röstinlägg så var min första tanke också att hon måste vara ulv, men sen tänkte jag på vem som skrivit det och insåg att hon mycket väl skulle kunna låta så oärlig även som god.
Tack - men den instatsen var ju mindre lyckad
Äh, du vet bara inte hur skum min syrra är på riktigt. När jag smygläste leken och kom till hennes röstinlägg så var min första tanke också att hon måste vara ulv, men sen tänkte jag på vem som skrivit det och insåg att hon mycket väl skulle kunna låta så oärlig även som god.
Fast du kanske hade föredragit om jag följt min första impuls: Att inte uppmärksamma henne på att leken börjat när hon bara hade pojkvän på hjärnan, utan istället kuppa med ett inlägg om att hon inte kom åt internet utan bett mig rösta åt henne. Tyvärr är jag för ärlig för sånt.
Det är iallafall ingen risk att jag litar på någon av er. Någonsin.
hon ÄR verkligen mini-q i flera aspekter
Det är iallafall ingen risk att jag litar på någon av er. Någonsin.
Jag hann bli jävligt nervös när jag läste ikapp och tänkte att neej, inte nu igen, nu kommer cirkus lyncha mig igen jobbigt att inte kunna vara här i avgörandet, men jag kände mig ganska lugn med rösten på hemlig.Om hemlig inte är ulv så är det nog så att frågan som kan ställas är: När blev Niyama god?
Tja, hade hon dött hade det blivit än mer uppenbartMen Q hur kunde du ändra röst så att det blev totalt uppenbart att du måste vara ulv?
Jag fattade inte alls för du hade ju röstat på Snurris, och med tanke på att ängeln dog trodde jag aldrig du skulle våga sia den du röstade på.När jag siade @Snurrfian så var det inte meningen att hon skulle vara ulv. Jag valde henne för att spionen lättare skulle kunna hitta mig.
tror att @Snurrfian haft lite annat att tänka på och inte insåg att det kunde tolkas så - utan bara som en rolig fotnotMen lyan och @Snurrfian tänkte ni på att ni skrev ut att ni hade koll på att Art var siare eller var det en miss?
Jag misstänkte att du var god med tanke på din reaktion efter det snurris hade lynchas Jag hade hoppats på att snurrfian skulle vara god så jag hade kunnat vara mer diskret.Jag hann bli jävligt nervös när jag läste ikapp och tänkte att neej, inte nu igen, nu kommer cirkus lyncha mig igen jobbigt att inte kunna vara här i avgörandet, men jag kände mig ganska lugn med rösten på hemlig.
Tja, hade hon dött hade det blivit än mer uppenbart
Jag fattade inte alls för du hade ju röstat på Snurris, och med tanke på att ängeln dog trodde jag aldrig du skulle våga sia den du röstade på.
Det hade varit roligare om ni hade varit korkadetror att @Snurrfian haft lite annat att tänka på och inte insåg att det kunde tolkas så - utan bara som en rolig fotnot
jag var närmast tacksam över att någon fattade att vi i lyan inte var helt korkade och mycket väl hängde med på vem som var vem av goda
Det hade varit roligare om ni hade varit korkade
Först trodde jag att jag skulle bli SÅ misstänkt då, jag hade ju iofs röstat på en annan ulv men det visste vi ju inte då.Jag misstänkte att du var god med tanke på din reaktion efter det snurris hade lynchas Jag hade hoppats på att snurrfian skulle vara god så jag hade kunnat vara mer diskret.
Ni är onda! Jag kunde väl ha fått sia Hemlig? Men det var ganska väntat att jag skulle bli käk.
vi hade roligast när vi käkade dig