RUSS- hingstval 2007

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elwira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 106
  • Visningar Visningar 8 393
Sv: RUSS- hingstval 2007

Han var verkligen intresant! Men att köra till stockholm för att betäcka gör jag inte särskilt inte med föl vid sidan. Dessutom vill jag åtminstonde ha igen vad jag lagt ut för betäckningen nä jag säljer fölet.

Synd, för han var fin och verkade mångsidig!

Slog bara på en karta, och såg att han stod i närheten av Sthlm, i stora drag!

Men jag bor i Malmö, så för mig blir det lite magstarkt med tanke på att det finns en del trevliga hingstar här nere.

En hingst jag verkligen gillar är Strix G, men han och mitt sto är tyvärr för nära besläktade. Strix är nämligen mitt stos farbror

Det är väl bra att ni passar på att använda gamle Helios innan det är för sent. Han är ju 26 år nu.
En annan gammal hingst som det skulle vara trevligt om någon använde, om han nu fortfarande är fertil, är Hercules. Han är av en ngt udda stam. Tyvärr är det långt för mig att åka till Skåne ;)

Lite så vi resonerar också! Ska kika på Hercules också, annars är ju Helios smidig, Svala står ju hos Malin ;)

Nä, skämt åsido, man ska ju inte ta grannhingsten bara för att det är smidigt, men man vill ju passa på nu medans han är fertil, och det är en fin trevlig hingst!

Emanuel o Tomtebos Enok G står väl oxå i skåne, dom e några av mina favoriter.

Skulle Ruton 513 passa till vårat sto. Hon e e. Taktik G 480 u. Mona 3452 ue. allgunnens Opal G 428 uu Mona II 2516. Hon fick Diplom som 3-åring med poängen 98887

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 714
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 472
Senast: Lyxzen
·
Relationer Jag har känt mig väldigt nöjd med mitt liv på sistone och hittat en bra balans med nya vänner i stallet och verkligen knutit an till...
Svar
8
· Visningar
1 245
Tjatter Äntligen är det dags för årets hingstpremiering! Det tisslas och tasslas i stallarna, lukten av pälsglans ligger som tunga moln och ett... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
14 772
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V