1500Berätta åt oss!
Den är för övrigt fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1500Berätta åt oss!
Den är för övrigt fantastisk
Jo, de är i regel typ dubbelt så dyra så jag var helt säker på att jag blivit lurad hela processenTrodde det skulle vara värre faktiskt
Så jäkla fin!!Visa bifogad fil 101627
Jag fick skicka sambon till posten för att hämta ut den här idag Monstera thai constellation.
Nackdel med att råka befinna mig i en annan stad, svårt att smyga in nya växter när sambon måste hämta dom
Nu är det dock absolut växtstopp ett tag, måste sälja många sticklingar innan jag har betalat av denna skönhet kollegorna höll på att svimma när jag sa vad den kostade. Hoppas att sambon glömmer fråga
Inga, det är väl det stora problemet?Så jäkla fin!!
Vilka vill du sälja??
*en som nyss shoppat 9 nya sticklingar och absolut inte ska ha fler.
Gud så snyggVisa bifogad fil 101627
Jag fick skicka sambon till posten för att hämta ut den här idag Monstera thai constellation.
Nackdel med att råka befinna mig i en annan stad, svårt att smyga in nya växter när sambon måste hämta dom
Nu är det dock absolut växtstopp ett tag, måste sälja många sticklingar innan jag har betalat av denna skönhet kollegorna höll på att svimma när jag sa vad den kostade. Hoppas att sambon glömmer fråga
Jag vet inte riktigt hur stor den är, har inte sett den live men två stora blad och ett tredje på gång!Gud så snygg
Hur stor är den? Kostade?
Om den är torr och fin i snittytorna kan du stoppa ner hela stammen inkl rötterna i luftig jord. Den kommer skjuta ett nytt skott upp i ljuset.Köpt min första monstera men vad ska ner i jorden?
Visa bifogad fil 100850
Ska bara roten va under jord och stumpen över?
vad heter den med rutiga blad?Visa bifogad fil 101742
Nu är det köpstopp
vad heter den med rutiga blad?
Undrar om det är därför den var rätt billigden har en förmåga att lukta kattpiss
tack för varningen! Den var väldigt snygg juTar mig friheten att svara, calathea musaica eller network, och den har en förmåga att lukta kattpiss i mitt tyckte en lättskött calathea!
Den här skönheten har dukat under medan jag varit hemifrån. Jag hade velat ersätta den med något som kan stå på samma ställe och kanske inte är en gullranka eller sväris. Förslag? Inget/mycket begränsat direkt solljus men ljus från båda öst och väst så många ljustimmar.
Jag tror att det var en stackars elefantöra en gång i tidenSvårt att se vad det en gång varit?
Men med det läget funkar ju det mesta. En calathea av något slag? Eller en ormbunke? (Vill man ha något stort är ju många ormbunkar otroligt läckra!) Eller en hoya, finns enorm variation och många är löjligt lättskötta?
Svårt att se vad det en gång varit?
Men med det läget funkar ju det mesta. En calathea av något slag? Eller en ormbunke? (Vill man ha något stort är ju många ormbunkar otroligt läckra!) Eller en hoya, finns enorm variation och många är löjligt lättskötta?