Sv: Rottweiler!!
*KL*
Jag håller verkligen på att bli tokig snart
Är det snälla nån som har/haft problem med tuggande rotta?!
Jag köper ben till Herr P hela tiden men likförbannat så ska det tuggas på ALLT Möjligt!
Tidigare idag så tuggade han sönder en sladd till polarens internet -.- o nu inatt ha han roat sig med att tugga halv sönder en kattleksak modell lite större av plast ....
Jag vet inte vad jag ska göra!! han tappar ju inte tänder längre (10 mån) alltid är det nånting han ska tugga på!
Tips snälla ! what to do?!
Sen har jag ett annat problem ... han är som sagt 10 mån, så han borde kunna hålla sig på nätterna nu, eller hur?
Han va så duktig i mer än 3 veckor nu, då han inte har gjort nånting inne på nätterna alls. tills att jag sa det till polaren för 3 dagar sedan .. nu har han varje natt sen dess endera pissat, skete eller båda delarna inne ..
Sover hos kompisen just nu, och har gjort det i några veckor, och ligger då i vardagsrummet. Där gör han aldrig någonting han vet att det inte är tillåtet att bajsa/kissa där ..
Men måste ha dörren öppen till köket då katterna måste gå igenom vardagsrum för att kunna gå å äta då de kommer in (har öppet fönster så de ska kunna gå ut o in som de behagar)
det är alltså i köket som herrn sätter sig ner o gör sina behov .... vill bara slita av mig mitt hår snart! blir komplett gaaalen och är redigt less att torka upp efter han varje morgon nu -.-
Kan tillägga att han är välrastad innan vi går och lägger oss och det handlar om, ja inte ens 8:a timmar från att vi rastat klart tills det att vi vaknar och rastar igen ...
TIPS mottages tacksamt!