Rottweiler-Vill veta allt!

Sv: Rottweiler-Vill veta allt!

Jag har en blandras hona på 13 veckor, hon är rottis och tre raser till. Tycker personligen att hon är för många raser men jag kan inte motstå henne! Hon är himla snäll och rottisar blir bara agressiva om man inte uppfostrar dem på rätt sätt! Min mamma är livrädd för rottisar men hon tycker mycket om min lilla blandras tjej! :D

Så fel du kan ha!!

Alla hundar kan bli aggressiva , spelar ingen roll med hur bra du har fostrat hunden.

Jag har en blandras hona på 13 veckor, hon är rottis och tre raser till. Tycker personligen att hon är för många raser men jag kan inte motstå henne! Hon är himla snäll och rottisar blir bara agressiva om man inte uppfostrar dem på rätt sätt! Min mamma är livrädd för rottisar men hon tycker mycket om min lilla blandras tjej! :D
Kan det bero på att din hund är en valp fortfarande mån tro:rofl: :idea:

Detta är en gammal tråd, men tikvalpen som MaRomer köpte för ca 1 år sedan heter just Diva ?

Såg att denna tråden hade vaknat till liv igen=)...

Min hund heter mycket riktigt Diva=)...Och hennes mamma är inte Diva det är Nikki.

För övrigt är Diva en glad och sprallig tjej som bara har fått lovord från veterinären.

skickar med en bild på henne och mamma när de va ute på promenad=) .
http://www.pixbox.se/pic_show_id4308718.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id4308733.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id5553404.html

Höll ni en godis framför henne här eller :rofl:

1481476.jpg

Höll ni en godis framför henne här eller :rofl:

1481476.jpg

hihi..nej faktidkt inte=)...hon tittade vel på hästarna eller katterna eller nått=)..hehehe men söt blev bilden..

kan tillägga att vi nu har haft diva i 1 år och minus 1 dag=)..så i morgon har vi haft henne i ett helt år!!!

Hej! Återkom när du höftröntgat henne, om du inte redan har det? Skulle va kul å veta, eftersom hennes förälder är den hon är. Hoppas att det går bra annars!

Hej! Återkom när du höftröntgat henne, om du inte redan har det? Skulle va kul å veta, eftersom hennes förälder är den hon är. Hoppas att det går bra annars!

hej...vi har inte röntgat henne ännu. men veterinäre drog i henne när hon vaccinerades... men vi ska röntga henne i vår eller om de va till sommaren.....jag skriver när jag vet=)

Kolla leder utan att röntga??

Det var det mest korkade jag hört hittills i fråga om HD ;)

Kolla leder utan att röntga??

Det var det mest korkade jag hört hittills i fråga om HD ;)

han bara kollade om hoon hade ont för tillfället=)....inget alvarligt....!!!!

Å ja vi FUNDERAR på att ta valpar på henne...

Okej! Vad ska du para med då? Ngn av Cristers mentalt stabila hanhundar med höftproblem eller?

Men självklart för att det är en sån fantastisk hund, snäll.:rofl: (fast den bara är ett år) Inte för att tjäna pengar, självklart inte! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 970
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 295
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 905
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V