Rottweiler blandning

De var väldigt vanliga på nittiotalet. Rottis/labbe och rottis/schäfer. En par blev riktigt bra men de andra fyllde burarna på hundstallen och valsade runt på blocket när de fyllt ett år...
Okej rottis labbe har jag missat totalt men schäfer rottis och schäfer labbe var ju lika vanliga då som doodles är nu :)

Min första hund var faktiskt Rottis/golden/labbe.

Slet mitt hår i 2 år med den hunden. Han var SJUKT krävande. Sen insåg jag att jag ska inte äga en sån här hund och omplacerade honom (blev lyckat för oss båda)

Han var min dyrase hund än till denna dag pga OCD och operationer.
Förr hittade man skitavel i "Blå börsen" idag är det på blocket.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 988
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 986
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 475
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 693
Senast: Lillefrun
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Atletix
  • Födda-24