Rottweiler blandning

De var väldigt vanliga på nittiotalet. Rottis/labbe och rottis/schäfer. En par blev riktigt bra men de andra fyllde burarna på hundstallen och valsade runt på blocket när de fyllt ett år...
Okej rottis labbe har jag missat totalt men schäfer rottis och schäfer labbe var ju lika vanliga då som doodles är nu :)

Min första hund var faktiskt Rottis/golden/labbe.

Slet mitt hår i 2 år med den hunden. Han var SJUKT krävande. Sen insåg jag att jag ska inte äga en sån här hund och omplacerade honom (blev lyckat för oss båda)

Han var min dyrase hund än till denna dag pga OCD och operationer.
Förr hittade man skitavel i "Blå börsen" idag är det på blocket.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 377
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Acto
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 337
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 143
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka