Rörliga bilder vid msn-namn

N

NiraK

Frågar här eftersom ni säkert är mer tekniska än seniorerna ;)
Hur får man en rörlig bild vid sitt användarnamn på msn? Har testat att bara skriva in koderna till bilderna om ni förstår :p men det funkar inte! :( Hur göööör man?? :bow:

Nirak

Sv: Rörliga bilder vid msn-namn

skicka PM till Ne0 han verkar vara bra pa datorer :idea:

Jag visste inte ens att man kunde ha rörliga namn? :confused:
Fast jag borde få skriva i en sån här teknisktråd eftersom jag är så oteknisk att det är pinsamt :o

menar du en rörlig smajlis?
bara man skriver in koden brevid namnet så funkar det väl?
det har det alltid gjort för mig iaf? haha. och det är några som har rörliga sånna på min kontaktlista....

Men om jag skriver in koden så blir det bara bokstäver..
typ BAJSBAJS. Ingen smiley!

Nirak

Min erfarenhet är att smilisarna bara syns i konversationer samt vid inloggning, på listan så står bara tecknen.

förstod inte riktigt vad frågan va :p men tolkade de som att du ville ha en smiley i ditt namn på msn, va de rätt?

isåfall, har du testat att först skriva in koden för smileysen, och sen startat en konversation? på min msn syns smileysarna direkt när man skriver in dem, men det kan ju vara så att om du har någon annan version så syns dom inte förrän i "konversationsrutan" när du skriver till någon..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025