Rollningar

Sv: Rollningar

Fötterna lär gå i en liggande 8, men dom som jag har pratat med säger att alla pratar om det men ingen sett det!!!
Ska vara bra på myrarna (om jag nu minns rätt).

Passen däremot var jättehäftig, alla vågade inte rida den så blev jag jättetaggad och passade så länge det bara gick.

Senast ändrad:

Fötterna lär gå i en liggande 8, men dom som jag har pratat med säger att alla pratar om det men ingen sett det!!!
Ska vara bra på myrarna (om jag nu minns rätt).

100 spänn till den som skickar en filmsnutt :bump:
Det där vill jag verkligen se!

Ska även ta tag i lektionsridningen igen, har en mkt bra dressyrinstruktör (inte islandshäst).

Annars finns det ju en väldigt bra B-tränare en liten bit söderut som garanterat kan komma med en del tips. Du får väl se till att kräva att hon har tid att prata i telefon... :angel:

Nu får du allt ta och skicka ett PM och berätta mer, väntar med spänning

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 520
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 670
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 676
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar