Sv: Rockard modell Globus el. liknande
ÄR ÄR DEN JU!!!!!! "Min vagn"......suck! Fast min ska bli svart med röda detaljer!
ÄR ÄR DEN JU!!!!!! "Min vagn"......suck! Fast min ska bli svart med röda detaljer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jensas vagnar är precis lika klena.
Det är klart att det kan hända saker ändå (som jag berättade i ett tidigare inlägg) men det är väldigt stor skillnad på hur en bra och en dålig vagn klarar en krasch. Det är en farlig sport, det är otroligt naivt att tro något annat, men med ordentlig utrustning så kan man skydda sig och hästen någorlunda iaf.
Den ser verkligen jätte fin ut! Jag blir så avundsjuk på dig *vill oxå ha ny vagn* Och priset var ju hur bra som helst
Ja det har jag, och jag tycker dom är klena, speciellt hjulen. En vagn ska klara sparkar utan problem (inte t.o.m.), det vore ju ödestiget om den inte gjorde det. Konstruktionen kanske är något grövre än globus, men för min smak är det hugget som stucket. *Smaken är som baken*
Då vet du hur jag känner mig efter varje tur efter min häst i min ofjädrade rockad som snart har slut på luft i hjulen . Men jag har fått en väldigt fast bakdel efter att köra i den ..
Mvh
Emma
Madic, jag har massor med bilder på min Globus. Jag kan PM:a dig adressen till mitt webbalbum om du vill.
Håll hårt i pengarna nu
Köp en beganad ofjädrad eller fjädrad och stoppa en sits så det blir mjukt så duger det fint fint
Mvh
Emma
Men du har ju ingen egen häst? Vad ska du då med en ny vagn till? Och det är klart att priset är bra om man slipper betala det själv. Tycker det är konstigt att du sitter och rekommenderar snordyr utrustning när du själv inte äger en häst (och därmed förutsätter jag att du inte pungat upp med några 15-30.000 för en vagn själv). :smirk: