L
loch
Sv: Rockard modell Globus el. liknande
Jag suger åt mig av allt! Tro inte annat! Det är ju därför jag frågar så himla mycket hela tiden!
Problemet är bara att jag inte ser något annat alternativ... det är ju ingen ide´att köpa en rockard som är för tung för ungen att hantera, eller en som passar en vuxen där hon får en dålig körställning...då är det ju bättre att hon är utan vagn!
Det verkar ju som du redan har bestämt dig och du gör ju självklart som du vill/känns bäst, det är ju din häst och ditt barn. Men jag tycker nog du ska ta in lite av den information som duktiga kuskar och folk med kännedom om vagnar har gett dig här. Att vagnen är lätt att lasta och dra mm är ju som sagt inget positivt ur säkerhetssynpunkt, det är ju bara bekvämlighetsdetaljer.
Jag suger åt mig av allt! Tro inte annat! Det är ju därför jag frågar så himla mycket hela tiden!
Problemet är bara att jag inte ser något annat alternativ... det är ju ingen ide´att köpa en rockard som är för tung för ungen att hantera, eller en som passar en vuxen där hon får en dålig körställning...då är det ju bättre att hon är utan vagn!