Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det ligger lite i det också att vissa tycker den är dålig, just för att den är billig.
Jo men visst... bara det att det är svårt för barnen att få en bra och säker körställning i en rockard med högt säte...
Vi får väl se vad det kan bli... tycker inte att Lisa ska lägga hela sin besparing på en vagn heller, hon är ju bara 9 år.
Får se vad det blir för något!
Ioch, du ser kanske vad jag menar lite överdrivet. Haha bryta med handkraft! Det hade jag velat se. Kan du inte göra det och sen skicka in en video. Så får man se om det är sant.
Ja, då tjatar jag lite om "jensa"-rockarden igen!:smirk: (Även om jag då inte sett den i verkliga livet.) Är det inte "ella-82" som seriöst kör med just jensa-rockard och tom tävlar i den? Hon verkar ju väldigt nöjd med den + att den verkar lätt att transportera och ha med sig på hästtransporten! Den är ju relativt högt byggd m.m. Och jag tror att man kan få den lite som man vill, då han gör dem på beställning. Kanske tom lite kraftigare skaklar?...om det nu behövs?!