Sv: Rockard modell Globus el. liknande
Haha
Gör som alla rekomenderar här inne. Köp en bra från början vetja.
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör som alla rekomenderar här inne. Köp en bra från början vetja.
Ja vad tycker ni är vagnen för liten? För smal ??
Nej det har jag inte gjort, dom jag har sett har vart till shettis, så dom större modellerna vet jag inte hur dom är, men jag antog att det var som med andra tillverkare att det är samma vagn bara i större format, men det kanske inte är så? En av vagnarna såg jag på en utställning, den andra ägde en tjej som var på samma träning som jag, har ingen aning om vad hon hette.
Händer det dig och din häst något så ska jag lova att inte skratta åt dig iaf, eller någon annan som kommer med spydiga kommentarer åt dig, du kanske kan tänka dig att göra detsamma för mig?
Skratta inte åt att du fick sälja din hästar eller vagnar. Jag skatta åt att du jämt säger att man ska köpa vetiga saker från början så har du inte gjort det själv.
Det är verkligen tur att vi har någon som kan roa oss så till den milda grad på detta annars så trista och stela forum."Vi har en mindre hästbus med bodel och plats för två hästar, efter den har vi ett släp med båda vagnarna på."
"Till unghästarna vid inkörning (och ibland på lättklasstävlingar) har vi en maratongigg och finnsele med silettdäckel."
"Vid finkörning och när vi tränar/tävlar dressyr har vi en fingigg med fin(coller)sele, har tyvärr ingen bild förspänt."
"Så här sitter våran baksele."
"Här är jag och min "gubbe" (bild på en fjording) "
Det är klart det är, det har hänt saker dom senaste åren som gör att jag inte har möjlighet att ha häst för tillfället, men mina personliga problem har ingen här med att göra. Det vet du redan, eftersom du redan har frågat ut mig om detta, är det mer du vill veta om mitt liv som inte heller har gått in? Jag har haft flera bra vagnar, men dom såldes ihop med hästarna.
Ja, för att komma tillbaks till "pudelns kärna"!
Har du blivit något "klokare"??? Fått något svar från Torparängar´n än? Det är ju inte utan att man är lite nyfiken på vad det blir i slut ändan!
Kollade på sidan du länkade till (tack förresten! ) men jag tycker inte att den ser robustare ut än den i affären... hjulen ser t.o.m. klenare ut! Det kanske finns flera olika modeller av Globusrockarden...?
Jag har inte en susning om att DU har personliga problem. Och jag bryr mig faktiskt inte. Sedan så stämmer det verkligen INTE med det du skriver. Du påstår gång på gång att du och Karin är såååå bra vänner. Ändå så vill du inte ställa en häst hoss henne som du flera gånger mer eller mindre kallar för DIN mentor. Det finns lixom ingen logik i detta Nussikan.