Rockard modell Globus el. liknande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rockard modell Globus el. liknande

*knapplån*

Sen tycker jag alltid att det varit helt uppenbart att hästen/arna inte är Nussikans... T.ex hon skriver jämt vi. Om det vore min häst skulle jag då skriva min.

Tack så mycket, en som man inte behöver förklara allt två gånger för ;)

*knapplån*

Kan vi inte lämna ämnet om Nussikan... Om hon säger hon är den hon e så ä hon väl det. Det är hennes liv och ni andra behöver inte lägga sig idet. Det är nästan lite mobbing mot henne ibland, vill ni att hon skall sluta på Bukefalos på grund av ER ? Vem skall då svara vad hon tycker om era selar,vagnar,tips och råd ?:smirk:

Vem vet jag, kanske är en kille istället och heter Olle istället för E mma och har lokigt rött hår ? :smirk: :rofl:

Men jag tror inte Nussikan är någon kille för vi har sett bilder på henne ju :rofl:..

Jag säger MIN rockard trots det är hästägarens rockard och jag säger också MIN åt hästen som inte min. Jag betalar en summa i månaden för hon skall vara min då :D

Så lämna diskutionen om Nussikan och hennes vagnar och selar..
Och diskutera villken vagn lochs dotter skall köpa.

Mvh
Emma - Som är riktig trött på diskutionerna om Nussikan.

Tycker det är tråkigt att det inte finns fler billiga och bra rockarder :crazy:, hade varit perfekt med en runt 4-5000 kr :D
Gärna biligare :angel: :D!

Mvh
Emma

Senast ändrad:

Finns en sida som de finns en jätte cool 4hjuls vagn :rofl:, I rött :angel: Fast däcken är bildäck så det blir nog lite tungt.

Den vill jag nästan ha men jag tror inte den finns i Ponny format :(

Mvh
Emma

Länk?!? *inte för att jag har behov av 4-hjulsvagn... :angel: bara kul att kolla!*

Oj! Den ser ut som en liten pansarvagn! :rofl:

Ja :angel:, skulle varrit lite tunnare hjul och mer ben utrymmen så hade jag velat ha den direkt :D + Broms + Ponnystorlek :rofl:!

Mvh
Emma

Tack, det låter som en bra idé :)

Till TS: Hoppas du hittar vad du söker, jag ska hålla öron och ögon öppna och hittar jag något lämpligt så skickar jag ett PM, tror jag har fått en ganska bra bild på vad du är ute efter :)

Till Åke Det inlägget finns inte kvar, den tråden togs bort av moderaterna eftersom det var lika mycket pajkastande där. Men bryr du dig inte så kanske vi kan komma överrens om att du slutar komma med påhopp och syrliga kommentarer åt mig i fortsättningen? Är det något du vill veta om mig, mina fd hästar/vagnar/selar eller vad jag och Karin har för relation så kan du skicka ett PM, eller varför inte slå mig en signal!

Jag tror många skulle uppskatta om åke slutade mobba (för det ÄR mobbing att göra sig lustig på andras bekostnad). Jag blir själv utsatt för mobbing av åke med jämna mellanrum, och jag har fortfarande inte fattat vad hon gör härinne. Har väl sett en-två seriösa svar hittills, och resten har varit påhopp och lustiga kommentarer...tråkigt.Ibland uppiggande, men oftast elakt och intetsägande.

Jag tycker du Nussikan står på dig skitbra och säger IFRÅN bra och snabbt att det inte är ok. Synd att åke inte tar åt sig-finns även fler härinne som borde ta åt sig just i detta fallet.
jag är oxå ledsen att jag igår inte skrev ett inlägg om hur bra jag tycker du är nussikan, jag ville inte bli påhoppad jag med, men nu känner jag iallafall att jag 'är skyldig dig det, för allt bra du säger.

Det är ett tungt lass att dra att alltid vara den realistiska, att tyvärr behöva säga negativa saker om vagnar, selar och allmänt till okunniga människor. Men som du säger, ,man kan inte bara säga: "Åh söt ponny! " till alla skitselebilder och nybörjarfrågor. Själv körde jag i över ett år med skitsele innan någon elak sa till mig att jag plågade hästen, vilket jag faktiskt gjorde för hon fick skav på bogen och tog korta steg. Inte såg jag var jag körde heller för jag satt bakom en stor hbl-rumpa ute på de skånska slätterna. :D Önskar du hade funnits på buke då..
En eloge till de underbara hästarna som bär oss o drar oss i sverige med skitselar felaktiga bomsadlar, och i tex. Egypten med obefintliga medel o sår över hela kroppen..:cry:

/en liten kärleksförklaring:love::D:D:bow::bow::bow::bow:

Man kan inte skylla på en person, skyll inte allt på åke. Det är fler som har elaka kommentarer här inne och hoppar på andra. Jag gör det, du gör det. Även om jag inte har läst något från dig på ett tag så har jag läst massa gamla trådar
Varför fattar du inte att hon är här inne? hon håller la också på med körning eller ?

Snigel. Visa ett enda inlägg där jag har mobbat dig eller Nussikan. OM du var mer läskunnig och smart så ser du med gång på gång att Nussikan pratar emot sig själv. Kul att du med har hittat :bow::bow: Knappen. Trodde inte att du gillade den. Men jag blandar nog ihop dig med någon annan. Om du kollar mina inlägg lite bättre så ser du att jag ofta kommer med tips och råd. Inte bara gnäller och tjatar om dessa :devil: svänglar, draglinor och bakselar i ALLA inlägg. Du börjar bli väldigt, väldigt tjatig.Du låter som en gammal senil kärring ärligt talat.;) Lite mer humor skulle inte skada..

Tog även detta inlägg som mobbing då du anklagar mig och nussikan för att vara dummare än du, vilket för mig är en omöjlighet :) hihi*

Du gillar bow knappen, den använder du när någon sagt något elakt mot mig och du ska hålla med den personen....sånt sitter i hjärtat förstår du och jag behöver inte några gamla trådar för att minnet ska klarna..Du sårar mig jätteofta!
Ser inget humoristiskt i dina inlägg överhuvudtaget, bara hån mot de som hjälper de som frågar seriöst om skolkörning.
Uppskattar överhuvudtaget inte underbars göteborgshemska inlägg heller, din fanclub? Underbar: jag sa inte enbart åt åke, läs gärna mitt öppna och ärliga inlägg innan du försvarar barbro.

nu är klockan jäkligt sent, det är en dålig dag för mig att bli ytterligare ledsen över ett internetforums tappra försök att klanka ner på folk. Inlägget var faktiskt riktat till tålmodiga Nussikan som ibland låter hård, men menar lika hjärtligt väl om både hästar och kuskar som jag. Kruxet är att hon aldrig får prata till punkt utan dessa terriers som bara älskar att håna. mvh Jenny

Jag har ju gillat dig. Varfor blir du sa elak nu? Ake har val inte skrivit att ni ar dummare? Jag tycker att det ar elakt att du skaller på Ake. Du har ju med varit elak mot Nussikan. Varfor är du elak mot Underbar? Jag klipper in delar av ditt egna inlagg.:(Uppskattar överhuvudtaget inte underbars göteborgshemska inlägg heller, din fanclub? Underbar: jag sa inte enbart åt åke, läs gärna mitt öppna och ärliga inlägg innan du försvarar barbro.)
Jag tror flera tycker att det var elakt att skriva att Underbar har hemsk dialekt. Hur later du sjalv? Man behover inte vara en ond manniska bara for att man har en dialekt. Jag tycker att alla har inne har bra tipa att rekomendera till dom som inte kan sa mycket. Jag har inga djupare kunskaper i korningen men jag gor sa gott jag kan.

*KL*

snälla kan ni inte ta detta via PM istället???

jag är intresserad av det tråden frånbörjan handlade om...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka