Rikard Wolff....

Rikard Wolff har gått bort. Så ohyggligt ledsamt.
eusa_boohoo.gif
:heart

Kände det på mig efter att han postade sin hälsning från sjukhuset, att det kanske inte skulle vara så långt kvar. Usch så trist. 59 är på tok för tidigt.

En landssorg verkligen :( En sådan stor inspiration, ett sådant stort hjärta hade han. Usch så hemskt. Vila i frid, du fine man <3

Blir :cry: han är lite av en självklar del från min ungdoms filmer. Älskade honom så mkt i Så olika, måste nog se den ikväll som en hyllning. :heart

Mycket sorgligt, han hade en fantastisk röst och verkar ha varit en underbar person. Någon som verkligen såg till att LEVA den tid han fick.

Läderbögen Zac kommer man aldrig att glömma :love: men inte heller hans chanson-tolkningar.

Ja jag blev också bestört, hade ingen koll på att han ens var sjuk....
En helt fantastisk skådespelare, sångare och framförallt människa. Modig nog att stå upp för vem han var långt innan det blev någotsånär accepterat med homosexuella människor. En människa som stod på de svagas sida och inte vacklade.
Vila i frid Rikard :heart

Jag blev också ledsen igår! Älskar Änglagård och Zack men också Pojken på månen som jag lyssnade på igår och fällde en tår. Så sorgligt! Alldeles för tidigt!

Han verkar ha varit en väldigt fin människa :heart

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
73 118
Senast: Liten
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 076
Senast: Mabuse
·
Kultur Dame Maggie Smith har gått bort... trots hennes långa karriär så är det främst Downton Abbey jag förknippar henne med. Ingen annan hade...
2
Svar
21
· Visningar
1 134
Senast: Piaff
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 308
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar