@Fabian In Memoria fel av mig jag har fått lära mig att ytterskänkel är mothållande och inte sidförande. För tidigt på morgonen när man har semester tror jag. Glöm det sista jag skrev. Var försent att redigera inlägget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att det gått framåt för dig också! Förstår din rädsla själv rider jag absolut inte barbacka och jag galopperar inte utan stigbyglar. Jag skadade mig illa och sitta upp igen gick inte blev kvar på sjukhus ganska länge och höll på med rehabträning i ett år. Jag tror det är det som satt sig rätt djupt på mitt psyke att jag lika gärna kunde blivit förlamad efteråt men jag hade tur. Men gud vad jag kommit långt sen jag började igen då vågade jag bara rida ut om min ridlärare ledde hästen och vi hade grimma under tränset. Nu galopperar jag ute i kontrollerade former dock rider jag inte ut själv. Men vi är duktiga som kämpar på!
Bara 4 lektioner, det är ingenting. Jag har ridit i princip samma häst i två terminer.Fick samma häst som de senaste 4 lektionerna, så kanske lite trist.
Varit jättedålig på att skriva de gånger jag ridit på hästarna som varit hemma också haha, försöker att åtminstone hålla igång en liten riddagbok på telefonen