D

Divina C

Undrar om någon vet vad det kostar att bygga ridhall? Har fått uppgifter på allt från 500.000:- till 1.500.000:-. Det minsta måttet jag kan tänka mig är 20X40m, men skulle helst vilja ha 20X60. Har hört att de där 20 extra metrarna blir dyrare pga takkonstruktionen? Har tänkt mig att hallen ska vara oisolerad (bor i södra Sverige) och ytterskiktet ska vara plåt. Det behövs ingen läktare eller liknande. Marken där den ska byggas är nu plan hage så det behöver inte röjas eller jämnas ut så mycket. Vad har ni betalat för era och hur ser de ut? Tacksam för minsta uppgift!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 392
Anläggning Jag behöver hjälp att tänka! Vi flyttade till en liten hästgård i början av året. Det befintliga stallet är litet(!!) och gammalt...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
25 804
Senast: Buck
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 411
Senast: cherie
·
Anläggning Nu har vi äntligen hittat vårt hus med tillhörande ladugård som nu ska byggas om till stall :banana: Det är inte stort, inte lyxigt men...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 633
Senast: majha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar