Retrievertråden

Det gick bra för en tollare i alla fall, en fin 14:e plats. Kul det, även om jag önskade att det var fler som deltog för att visa upp rasen. :angel:

Jag såg hennes första station, så jäkla snyggt var det! :up: Hon har väl en tollarhane som gått riktigt bra tidigare?

Det gick bra för en tollare i alla fall, en fin 14:e plats. Kul det, även om jag önskade att det var fler som deltog för att visa upp rasen. :angel:

Håller med. Många av oss är för anonyma. Hoppas på att få en tollare att starta denna gång, få lite revansch. Sen hur det går får vi se, första målet är att ens bli startklara.

Samma här! Kanske hoppas på för mycket, men vill inte tro det... :angel:
Nä, tror inte du hoppas för mycket. Jag har mest haft otur med mina. Hoppas på en frisk hund och ska jobba för icke skotträdd sådan... 😉 Har man apportering som mål från början är det enklare att bygga upp en grund för att skapa förutsättningarna.

Haha, alltså den här :D

F2A71F3C-CF97-4D1D-870A-B864B7E8B4FF.webp

Idag blev det lite träning, linjetag, ute på ett kalhygge. Och idag gick flickorna så otroligt fint.

Asta imonerade verkligen när hon tog stoppsignalen så jäkla fint på utskicket. Det börjar hända saker å Asta börjar bli stor :love:
Synd att ljudet försvann, men men - hon va grym idag - även om hon va lite het :love:

Vera - duktig som vanligt. Hon gör de hon ska även om energin inte är på top pga skendräktighet nu ;)

Dags att köpa hem dummies nu då... Men hur många, vilka färger? Vilka vikter? Hur var när???

Typ så. :D

(Har koll allt lite koll men är ändå lite förvirrad hehe)

Dags att köpa hem dummies nu då... Men hur många, vilka färger? Vilka vikter? Hur var när???

Typ så. :D

(Har koll allt lite koll men är ändå lite förvirrad hehe)

Är du med i tollarklubben? Får du 10% rabatt på dummies.se
Ett par mindre att börja med, men inte för många små. De växer fort!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 180
Senast: Linda_A
·
Hundträning Snart nyår och behöver förbereda min numera fyrverkerirädda hund. Är det någon här som testat Thundershirt? Hade det någon effekt?
Svar
5
· Visningar
330
Senast: igbest
·
Hundträning Allmänna frågor om hundträning * Vad räknas som hundträning, enligt er? * När, anser ni, är ett träningspass och hur skiljer det sig...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 101
Senast: Pilot
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 179
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama