AraSlei
Trådstartare
Det gick bra för en tollare i alla fall, en fin 14:e plats. Kul det, även om jag önskade att det var fler som deltog för att visa upp rasen.![]()
Jag såg hennes första station, så jäkla snyggt var det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick bra för en tollare i alla fall, en fin 14:e plats. Kul det, även om jag önskade att det var fler som deltog för att visa upp rasen.![]()
Jag såg hennes första station, så jäkla snyggt var det!Hon har väl en tollarhane som gått riktigt bra tidigare?
Håller med. Många av oss är för anonyma. Hoppas på att få en tollare att starta denna gång, få lite revansch. Sen hur det går får vi se, första målet är att ens bli startklara.
Nä, tror inte du hoppas för mycket. Jag har mest haft otur med mina. Hoppas på en frisk hund och ska jobba för icke skotträdd sådan...Samma här! Kanske hoppas på för mycket, men vill inte tro det...![]()
Ja, den är i alla en tollingjaktprovch och han har väl startat i eliten på retrieverjaktprov också om jag inte minns helt tokigt![]()
Vår tollis från helgen när vi tränade lite apportering samt dirigering i vatten.
Visa bifogad fil 16122
Det stämmer .Är det pappa till tollarbo kullen?
Det stämmer .
Kul! Var intressent där, men blev erbjuden en Agrosof innan Nikita hade fött. Blir spännande att följa.
Ah okdet blev ju en väldigt liten kull men de ser fina ut och det ska bli kul att se vad det blir av dem
De är hans andra kull.
Ja, få men söta är dem. Gillade Nikita dessutom, sällan sett en sådan träningsnarkoman
. Ja, jag såg det. Verkar gå bra för dem!
Dags att köpa hem dummies nu då... Men hur många, vilka färger? Vilka vikter? Hur var när???
Typ så.
(Har koll allt lite koll men är ändå lite förvirrad hehe)
Ja, få men söta är dem. Gillade Nikita dessutom, sällan sett en sådan träningsnarkoman
. Ja, jag såg det. Verkar gå bra för dem!