Det regnar!
IMG_20230626_151732.jpg
 
Regnet har checkat in här också och jag älskar det! :love: Släppte nyss ut hästarna igen efter att ha räddat in dem i stallet de varmaste timmarna och stod kvar och bara njöt av känslan av de första tunga regndropparna, och synen av fler grå ljuvliga moln som kommer åkandes hitåt.
 
Regnet har checkat in här också och jag älskar det! :love: Släppte nyss ut hästarna igen efter att ha räddat in dem i stallet de varmaste timmarna och stod kvar och bara njöt av känslan av de första tunga regndropparna, och synen av fler grå ljuvliga moln som kommer åkandes hitåt.
Underbart :) ! Jag kollade precis en radarbild, och skickade ett meddelande till min faster i Malmö med frågan om det regnar där. Tyckte nämligen att det såg ut som om regnet hade dragit in, och det kan ju nog stämma då om det har börjat regna hos dig :) ! Vid 19-tiden ska det visst komma hit - längtar :) !
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 420
Senast: Hazel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 820
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 420
Senast: Exile
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 672
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp