Här har de tagit bort regnet i prognosen för nästa helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart ! Jag kollade precis en radarbild, och skickade ett meddelande till min faster i Malmö med frågan om det regnar där. Tyckte nämligen att det såg ut som om regnet hade dragit in, och det kan ju nog stämma då om det har börjat regna hos dig ! Vid 19-tiden ska det visst komma hit - längtar !Regnet har checkat in här också och jag älskar det! Släppte nyss ut hästarna igen efter att ha räddat in dem i stallet de varmaste timmarna och stod kvar och bara njöt av känslan av de första tunga regndropparna, och synen av fler grå ljuvliga moln som kommer åkandes hitåt.
Nu är det vid nordvästra HallandUnderbart ! Jag kollade precis en radarbild, och skickade ett meddelande till min faster i Malmö med frågan om det regnar där. Tyckte nämligen att det såg ut som om regnet hade dragit in, och det kan ju nog stämma då om det har börjat regna hos dig ! Vid 19-tiden ska det visst komma hit - längtar !
Då borde det komma hit snart!Nu är det vid nordvästra Halland
Ja och hoppas det kommer massa så brandrisken minskar lite med tanke på alla blixtar.Då borde det komma hit snart!
Det står ju på varningen att det är osäkert var det kan ske.Varmt o kvavt i mitt-skåne, men Åskar har i alla fall börjat låta, nu väntar vi bara på regnet smhi påstår står som spö över oss, som vanligt har dom fel.
Jaha det var snabbt över, var ett tag sedan det slutade men trodde det skulle vara ett öppethåll och sedan komma mer men nej där hade jag fel.Ja och hoppas det kommer massa så brandrisken minskar lite med tanke på alla blixtar.