Har inte skånelederna utökats till sverigelederna....Jag tänkte ju roa mig med lite Skåneledsvandringar under semestern, så jag kan nog sprida gracerna med några lämpliga sträckor. Taking the weather with me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte skånelederna utökats till sverigelederna....Jag tänkte ju roa mig med lite Skåneledsvandringar under semestern, så jag kan nog sprida gracerna med några lämpliga sträckor. Taking the weather with me.
Sverigeleden är ju en cykelled?Har inte skånelederna utökats till sverigelederna....
Samma här. Det utlovades friska 14 mm idag, som igår byttes till 0,2 mm.. Luften är så sjukt kvav.Prognosen på 9,8 idag byttes nu på morgonen mot - 0,0.
Eventuellt är regntricket att min semester börjar på måndag. (hoppas)
Visa bifogad fil 121746
Har inte skånelederna utökats till sverigelederna....
Brukar också titta på radarbilder och se hur regnvädrerna delar sig och försvinner innan de når mitt hörnSidan regnradar har blivit en favorit hos mig nu. Så kul att se hur regnvädret glider fram
Just nu ligger som ett streck med regn från Gotland och upp över landet via Dalarna/härjedalen och in över Norge. Så idag borde en hel del av landet i alla fall få lite regn...