Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt läste tokigt...Står att det är utan i inlägget jag citerade
@MiaMia vad ska du med blåsan till utan buren?
Buren är använd till annat (det var det ändamålet den köptes för) och lastpallen är uppruttnad. Blåsan har varit överskott som bara legat men som jag nu har tankar på att förvara ev. kommande vatten i. (om packningen till avtappningen fortfarande är tät)Står att det är utan i inlägget jag citerade
@MiaMia vad ska du med blåsan till utan buren?
Okej, du har ingen industri i närheten som du kan bli vid en tank från? Hos oss "säljer" man av, om folk frågar, för ett bidrag till kaffekassan. Då slipper du problemet med att den är lealös och kan fylla den full.Buren är använd till annat (det var det ändamålet den köptes för) och lastpallen är uppruttnad. Blåsan har varit överskott som bara legat men som jag nu har tankar på att förvara ev. kommande vatten i. (om packningen till avtappningen fortfarande är tät)
Var inte menat som ett klagomål bara en upplysningFörlåt läste tokigt...
Det gör vi på jobbet med... typ kastar dem efter folk...Okej, du har ingen industri i närheten som du kan bli vid en tank från? Hos oss "säljer" man av, om folk frågar, för ett bidrag till kaffekassan. Då slipper du problemet med att den är lealös och kan fylla den full.
Han funderade på att tvätta bilen i går. Verkar hjälpt!Kan han tvätta den NU om han inte gjort det än?
Molnigt här nu åtminstone så kanske finns det nån chans. Kanske.
Kan han tvätta ikväll? Bara 5 mm än så längeHan funderade på att tvätta bilen i går. Verkar hjälpt!
Inte någon som jag känner till i alla fall. De som kommer på blocket kostar en del och ska hämtas en bit bort. Just nu är det mest fråga om att nyttja vad som ändå finns. Har 250 L annat utrymme så detta skulle vara extra. Jag fyller tills jag märker att det inte blir bra, verkar ändå som den ska tåla en hyfsad mängd.Okej, du har ingen industri i närheten som du kan bli vid en tank från? Hos oss "säljer" man av, om folk frågar, för ett bidrag till kaffekassan. Då slipper du problemet med att den är lealös och kan fylla den full.
Pappa har 2st IBC-tankar utan bur som han samlar vatten i från taket. De blir lite blobbiga men håller.Inte någon som jag känner till i alla fall. De som kommer på blocket kostar en del och ska hämtas en bit bort. Just nu är det mest fråga om att nyttja vad som ändå finns. Har 250 L annat utrymme så detta skulle vara extra. Jag fyller tills jag märker att det inte blir bra, verkar ändå som den ska tåla en hyfsad mängd.
Ja, verkligen. Vilken del hänger du i?Kul med fler Dalsänningar här. Ja helt underbart med regn. Varit ute i regnet och njutit.
Mellan Bäckefors och Mellerud.Ja, verkligen. Vilken del hänger du i?
Vi firade med första längre barnvagnspromenaden och jisses vad allt var enkelt när det inte var en miljard grader varmt.
Aaah, jag håller till i Färgelanda så ganska nära ändåMellan Bäckefors och Mellerud.