Råttproblems :P

Minni-Borg

Trådstartare
Jag har två råttor som bara skiter eller pissar när man tar upp dom, typ direkt :/
Detta är skitjobbigt!! Är det nåt de gör eller e de nåt fel?
Vad skall ja göra för att förhindra detta?

Sv: Råttproblems :P

Kan det vara typ stresstoabesök, att de blir stressade när de lyfts upp? Isf är det bara att träna och hoppas på det bästa...

Sv: Råttproblems :P

Har de precis vaknat när du tar upp dem? Det märkte jag på mina råttor att om jag tog upp dem när de var nyvakna så kissade de nästan alltid. Så jag började låta dem vakna till lite mer inne i buren innan jag tog upp dem, så att de fick tid att kissa i lugn och ro, och då försvann problemet.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Red_Chili
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 020
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 694
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix