Ramsay restauranger i London

Jessiex84

Trådstartare
Någon som har erfarenhet från någon av hans restauranger i London.
Ska till London i vinter och som den Hells kitchen nörd vi är så känns det som ett måste :)

Jag har varit på Maze grill. Maten var ok och servicen suverän.

Om jag hade varit ute i god tid (fullbokat när jag skulle boka) hade jag valt Maze (inte grill) eller någon av hans andra restauranger med en eller flera stjärnor.

Jag har varit på Maze. Vi var fyra stycken som var där. Servicen var bra till en början men efter första rätten tog det väldigt långt tid till nästa och när dom kom och frågade hur allt var så sa vi att vi saknade nästa rätt. Efter det blev det fart dock fick en av oss en kall mat istället.
Vi var inte alls nöjda efter det besöket trots att vi fick en tur i köket och efterrätt på huset.

Jag har varit på Maze. Vi var fyra stycken som var där. Servicen var bra till en början men efter första rätten tog det väldigt långt tid till nästa och när dom kom och frågade hur allt var så sa vi att vi saknade nästa rätt. Efter det blev det fart dock fick en av oss en kall mat istället.
Vi var inte alls nöjda efter det besöket trots att vi fick en tur i köket och efterrätt på huset.
Undrar vad Ramsay hade sagt :rofl:

Har varit på Savoy.
Jag åt Wellington och var mycket nöjd.
Min bror åt något annat med potatismos till. Han var lite besviken på moset men köttet var gott vill jag minnas.
Servicen var utmärkt.

Jag har varit på Ramsay at the Claridge men jag tror inte han håller i den längre. Mycket bra lunch, en mindre avsmakningsmeny på tre timmar. Även varit på hans trestjärniga och det är tipptopp på alla vis, vilket också syns på notan. Men vill man unna sig en matupplevelse är den att rekommendera.

Liknande trådar

Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 221
Senast: sjoberga
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
916
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 651
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar