Quarterfölbilder!

Sv: Quarterfölbilder!

GRATTIS FIA, till nya bäbisen och den 1a, iaf här på tråden:banana: :bow:

Hola och Grattis till fölet Fia_90!!!!!

Här är man på jobb och minsann slinker det inte in ett otippat litet föl.....

Grattis, grattis!

Madame Brun och Svart?

mvh Eva

inget plupp-plopp så vitt vi vet än... >.< Attans tanter till å dra på det ^^ eller kanske det blivit något litet och Annie bara inte haft tid att vara här inne pga allt snuttigullande? ;)

Mamman är brun med en svag stjärna i pannan, pappan är fux med bläs så då blev det en fux med en stark stjärna (ser ut som ett löv som nån har gnagt lite på i kanten:D )
Hon är jätte söt (fast det är ju dem flesta fölen!)

Åhhh Fia!

Så tokigt det blev.... Med Madame Brun och Svart så tänkte jag på Anniequarters två ston som går på övertid.

Men jag hade ju skrivit grattis till dig och allt så det var ju inte lätt att veta att jag inte bara undrade om mamman var brun och svart...

Vi har småskämtat lite om dem tidigare i tråden så jag mitt pucko trodde du var med i matchen.

Skitsamma, både mamma och fölis är urfina, dina alltså. Du tror inte vi kan få se några dagsfärska bilder på onsdag? Det händer ju så mycket dom första dagarna....

mvh Eva

ÄNTLIGEN!!!!!!!
Tant Svart har klämt ut sin lille kille nu,:banana: :banana: :banana: och ja, jag har snuttigullat hela morgonen! :love: :love: En riktig skönis, dun som pappa! bild följer.....

Stort GRATTIS!!! Vilken liten skönhet:banana: ...och hans mamma såg riktigt trevlig ut, måste jag tillägga:D

ÅÅÅÅÅåååååhhh! Äntligen släppte en av de stoiska märrarna till!

Grattis till den lilla sötisen! Och JA vi vill se flera bilder!

Nu får tant brun säkert bråttom...

mvh Eva

Grattis:bow: mamma svart....vilken fiiining:love:
Sådan far, sådan son...så vacker:love:

GRATTIS GRATTIS!!!!:banana:
Härliga tant svart har (självklart!) fått en jättefin kille! Många kramar till er härifrån!!

*knapplån*. Någon som såg tant svarts lillkille från 2003 som blev fyra i junior reining på Greva nyss? Första tävlingen... Var inte där och tittade:cry: .Någon annan som noterade?

Yippiekayey.... med en gummigrej... ÄNTLIGEN !!!!
GRATTIS!!! Vilken goding...

Som vi väntat... Sitter och suktar och dregglar.... HUR?? Skall jag stå ut drygt en månad till?

...får hicka varje gång jag ser ditt nick här...men än så länge verkar det ju som att hon håller tiden ut, hoppas jag:cool:

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: Ninnurur
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 803
Senast: thoora
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 482
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg