Quarterfölbilder!

Sv: Quarterfölbilder!

jag är lite hemsk.. men jag hoppas nästan tant svart släpper först :angel: av rent egoistiska skäl...vill ju klappa tant svarts bebis så snart som möjligt ^^

*S* Nawh, man ska brås på sin mamma har jag hört :angel: ett litet småmulligt stoföl med vita strumpor och en lagom fisförnäm min :love:

nej, nej inte än!

igår var vi tvungna att flytta märrarna, för att kunna köra ut fjolårets gödsel i vinterhagen, så att den kan plöjas etc.
Jisses vilket race det blev på åkern!!!, men inga bebisar i natt för det:mad: :mad: :mad:
Tant tjock vill inte äta upp sitt underbart goda kraftfoder, kan det trycka på kanske??
jag blir galen!
har lagt fram fölgrimmor...

PS har hittat ett quarterföl på annonssidorna, kanske vi kan lyfta in här även om det inte är någon bukist???DS

Åh! Nu får det väl bli ett föl snart! Tjata lite på tanterna från oss så kanske det går fortare ;)

Haha, tycker helt klart att man får klippa in lite andra bilder på fölungar, vi måste ju dämpa fölabstinenesen på något sätt ;)

Inga alls ännu??? :confused:

Har följt denna tråden i det tysta och tänkte gotta mig lite åt några bilder i väntan på nedsläpp här hemma....

Men inte nått alls...... ännu....

Men hallå Syrran!!!!

Väntar du oxå föl?

Då måste vi ju sätta upp din med på listan! Så vi alla får hålla tummar och gå och vänta....

mvh Eva

Men åååh! Nu får väl era tanter skynda sig lite! Vi vill ju se bebisar här nu..... *otålig*

haha, tur jag inte har ett dräcktigt sto.. jag hade tjatat hål i huvudet på det stackars stoet...

Suck... inget i kväll heller....

Och Eva... jag såg att du fick en förklaring...:D

Nä tacka vet jag hundavel.... där är inte väntan så oliiiiidligt lång...:cool:

Jadu Syrran,
Du var mig en rackare att vara punktlig, samma tid kväll efter kväll..

Imorgon är det fredagen den 13:e, kanske det kan skrämma Anniequarters tant Brun och tant Svart till att klämma ut sina telningar.

Skräm! Skräms! Plupp! Plopp!

mvh Eva

Imorgon är det fredagen den 13:e, kanske det kan skrämma Anniequarters tant Brun och tant Svart till att klämma ut sina telningar.

Skräm! Skräms! Plupp! Plopp!

mvh Eva

Det är helt klart citat Plupp! Plopp!

Fram för mer pluppande...

kanske funkar att dansa en peppdans för tanterna och deras telningar?

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Den 12 april föddes en liten quarterbäbis hos oss!!!!:banana:
e. Colonels Fella
u. Callies Comet Bar
Det blev ett litet fuxsto. :love:

Här kommer länken:Min lilla bäbis

Senast ändrad av en moderator:

Försöker skrämmas så gott jag kan :cool:

Idag dök jag ju upp tidigare än jag brukar så det kanske inte fungerar så bra då.... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: Ninnurur
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 803
Senast: thoora
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 482
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg