Finns det någon annan som verkligen inte vill/ville börja ta anti deprissiva men på ett eller annat sätt känner sig tvugna?
Jag har alltid ogillat tanken på piller, kan inte riktigt sätta fingret på varför. Men hela kroppen bara skickar ut obehagskänslor.
Är otroligt rädd för de där veckorna då man kommer må sämre innan det blir bättre, vet ärligt talat inte om jag överlever det.
Jag har varit deprimerad och haft extrem ångest sedan jag var barn, det blev dock aldrig ''hittat'' pga av jag tappat förtroendet totalt till vuxna i första klass, efter mycket mobbing. ''Det finns inte mobbing på den här skolan''.
Ingen lyssnade, ingen ville ta tag i problemet (mig). Kände mig otroligt oönskad och det startade väl deprression, självskadning, ätstörning och ångest senare.
Allt fortsatte och blev värre ända tills halva 8an, då vägrade jag att sätta min fot på skolan. Min enda kompis blev flyttad till en annan skola. Det var droppen.
Avsaknaden av förtroende sitter i allra högsta grad i idag också. Jag litar inte på läkare, eller de på banken som ska hjälpa till. ''Varför skulle han sätta sig in i mina fonder, den tiden är jag inte värd''.
''Varför skulle läkaren bry sig om att jag får de bästa antidepp pillrena, det tar ju en massa tid att sätta sig in i. Jag kommer nog bara få något halvdant''.
Jag har en AS diagnos som jag fick som 12åring, tror jag. Flera av de pyskologer och läkare jag träffat ifrågasätter diagnosen starkt. Vilket känns väldigt väldigt skönt, för jag har aldrig kännt igen mig i AS, aldrig.
När jag orkar ska jag nog se till att få den diagnosen bortskriven, för det stör mig.
Och hur gör man när man inte orkar? Jag har liksom svårt att maka mig iväg till toaletten så jag väntar tills det spränger i blåsan tills jag går för då måste jag ju.
Jag vill gärna ut och gå, men orken finns inte, så jag drar igen gardinerna och stirrar på datorn.
Jag vill ta privatlektioner på ridskolan men då måste jag stå ut med folk.
Jag vill träffa min gamla skolkompis igen, men han är ju en person, och personer är jobbiga.
Jag vill skära så in i helvete mycket för det är det enda som ger mig något, men pojkvännen blir så ledsen. Dumma pojkvän som inte fattar.
Det finns så mycket jag vill, men det känns som en stor tjock ogenomtränglig mur i glas finns mellan mig och världen utanför hemmet.