Sv: Suckar
tack för svaret
tack för svaret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Gotlandsrusset* skrev:Vad gör man med en häst som man inte kan rida själv med? som bara stannar och vägrar gå, som inte gör som man vill? går HUR bra som helst när man är två eller fler, själv går inte, hon vill inte. Kan ju itne tvinga mina kompisar att rida med varenda gång och när skolan börjar så måste jag kunna rida själv. Hur ska man gå tillväga? vänja henne vid kortare turer själv? varva ensam med kompis? Att leda henne själv är inga problem, det är ridningen som inte går själv.
tips?
*Gotlandsrusset* skrev:det gicka bra, fast hon tar alla tillfällen som går att försöka slippa. Men nu gick hon i a f dit jag ville, även om hon försökte vända några gånger slutade när det gick som bäst och berömde massor.
*Gotlandsrusset* skrev:nej, det är en travare, en och sjuttio hög snacka om att man känner sig liiiiten Men jag ´har ett russ också, som jag rider mest för att hålla igång innan försäljning Min älskling som gör allt för matte. Det måste vara världens snällaste och arbetsvilliga häst, älskar att göra mig till lags vill inte sälja men måste, hinner knappt med henne och det är inte rätt. Hoppas det tar lång tid innan det går igenom bara. Min söta lilla ponny.. aja, jag ska ut och rida idag med, visserligen med mina kompisar så hon blir inte själv. Då gör hon allt jag vill och säger bara emot om jag skulle få för mig att gå åt ett annat håll