Privatstall...

Egentligen är verkligen vårt stall så lättarbetat det bara kan bli-det finns en karta över hagarna och namn på stolparna, det står dels på en whiteboard tavla vilken hage och vilket täcke hästen ska och det står på alla hästarnas boxar också, maten står framställd i ikea-kassar och i hinkar utanför boxarna. Det är egentligen idiotsäkert!! Men ändå blir det fel!

Ett problem är just att det inte går att hänga sina täcken nån annanstans än på boxen-vi har en ytterst liten sadelkammare...

Hur kan det då bli fel??? :confused:
Då måste det ju vara något fel på de som ska ge foder och släppa ut! Då kan jag tyvärr inte hjälpa dej, för det låter ju extremt enkelt att göra rätt i ert stall..

/goliat

Liknande trådar

Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 657
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 079
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 315
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 638
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII