Presentation av

Springsteen

Trådstartare
Herr Spike :love: Våran 8a veckors gamla Golden Retriver valp, som kom hem idag! Vi har sen innan haft två Golden,
men nu finns ingen av dem kvar längre, så vi kände att det var dags för en ny "riktig hund" vi har ju en liten korsningsracka nu ;)

Valpar är ju för underbara!

spike2.jpg

Han är en livlig en! Jättetrevlig, kommer när man ropar och sätter sig när han ska få en godisbit!

spike.jpg

spike3-1.jpg

Spike4.jpg

Lite dåliga bilder från film;

Spike029.jpg

Spike032.jpg

Sv: Presentation av

Spike039.jpg

Eftersom att våran Milton James tröttnade på att inte vara i centrum så började han showa loss med att hoppa över Spike. ;)

Spike048.jpg

Spike049.jpg

Haha, nej du den här får du inte :love: Alla valpar i kullen är lika söta och framåt dem med :)
Han uppför sig helt underbart! Blir överlycklig av att se människor, svansen går som en propell! Går till dörren när han vill ut,
och gnager fint på tuggben, äter upp sin mat på två röda, Den andra hunden hinner få i sig en tugga :angel: Och kommer
när man visslar och ropar! Ska bli kul att gå kurs med honom sen när han blir större, nu ska han bara ha det skönt och vara valp :)

spike3-1.jpg

Nä men...!!:love::love: Vilken liten gullis! Är det för att han viftar så mycket på svansen som den är suddig på bilden..?:D

Grattis till fin valpis!

;) Nej precis, vem tycker om en ullig liten valp :angel:

Kicki_83; Ja han är supersöt!

Hedwig02; Ja han viftar så mycket att svansen blir suddig :love:

Ja det var Spike eller Pär (kallades det av uppfödaren) :angel: nej men mina föräldrar var skulle döpa stackarn till Linus...
Så jag sa första bästa namn jag kunde komma på "Spike" och min lillasyster som är totalförälskad i Spike i Buffy och
Vampyrerna :rofl: höll med.. så det blev Spike! aka Spiken :D

Startpompe, tesora; Tack! han är sööt som socker. Väldigt duktig ännu! är inte alls jobbig, utan väldigt självständig hemma,
går och lägger sig lite varsom och ute så kommer han på inkallning och vissling, det känns skönt då den andra lilla inte är lika
lydig och snäll :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 793
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 229
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 440
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar