Premier på lokal tävling

sona

Trådstartare
Läste just propositionen till alingsås och såg att de har 120 kr i premie till samtliga placerade i avd A, alla klasser. Har aldrig sett några premier i en lokaltävling innan? Trodde det bara var ifrån regional man delade ut premier...

Sv: Premier på lokal tävling

I hoppning (häst):
SKA man dela ut premier på nationell- och elittävling
FÅR man dela ut premier på regional
FÅR man ge anm.+startavg (är alltså inte samma sak som premier) åter till placerade på lokal tävling

Sv: Premier på lokal tävling

Precis som PrinceFair sa så är det anmälningsavgiften som man får villbaka vid placering. Jag har varit med om det flera gånger.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 129
Senast: Snurrfian
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 181
Senast: liiinnea
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka