Praktik i galoppstall

Mack_Lobell

Trådstartare
Vet ni någon tränare som brukar ta emot praktikanter för 1-2 veckor? Helst med boende för jag bor så långt bort från närmaste tränare och det blir svårt att pendla då. Vet inte riktigt vilken tränre jag ska kontakta, så jag tänkte höra med er först om ni vet någon/några som inte är helt främmande för att ta emot praktikanter.:)

Sv: Praktik i galoppstall

Kolla med Marie Lustig. Hon har ridläger på sommaren så där skulle du säkert kunna bo någonstans och Marie är en ängel!:D

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 702
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 432
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 571
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar