Pottermore

Sv: Pottermore

jag vet, hinner inte heller med på tangentbordet och touchpaden är inte mycket bättre...Jag måste nog köpa ny dator!:rofl:
 
Sv: Pottermore

ÅÅ jag vill att nästa bok skall vara tillgänglig nu.............

Fattade inget med Spellsen i början trodde att det bara räkte med att trycka på första bokstaven åsså skulle det nå runt av sig själv =P gick inget vidare hihi när jag väl läste instruktionerna lite närmre fattade jag hihi men de e svårt att få till det man får öva några gånger för att få till dom med att trycka på rätt bokstäver många gånger som man trycker på fel i all iver
 
Sv: Pottermore

*kl*

Blev medlem igår och satt sedan och spelade sedan igenom hela första boken, helt fast :D

Men alltså, kan man komma vidare till andra boken eller vad roar man sig med tills dess? :p

Min stav:
Length: 11 3/4 in
Wood: Holly
Core: Phoenix Feather
Flexibility: Slightly Springy

Jag heter ThestralKnight22812 om någon vill adda!
 
Sv: Pottermore

Om jag har förstått det rätt så är inte den andra boken upplagd än. Tråkigt! gick ju så fort att gå igenom första :(
För att ta död på tiden är det att duellera och brygga potions som gäller! Tänk dock på att man förlorar housepoints om man misslyckas med brygden.
 

Liknande trådar

Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
222
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 039
Mat Ännu en spinoff till "vad har du inte gjort?". :D Denna gång, vad har du ätit för spännande? Jag har provat lammhjärna och det var...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
4 482
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp