Ponnytiden

Sv: Ponnytiden

Den har väl vunnit SM med någon ryttare tror jag, har gått bra med flera, jag var på läger med tjejen som måste haft henne innan hon som har henn nu (hängde du med;)), och hon kom 3:a på SM något år har jag för mig.

Oss känner du ju redan men jag lägger ut syrran ändå:)

Diana Olsson tävlade C-ponnyn Alvargrimens Mint 95-00 och D-ponnyn Celtic Cross 98-00

Jag undrar vart Silver tog vägen? de va ju en trotjänare det:) någon som vet?

Johanna: Djufanäs (stavning?) Bea om du minns henne? hon är med i lätt klass nu för tiden :) Dom var med i bollnäs i helgen, så roligt när "gammlingarna" kommer igen=)

Nä va kul, hänger den med ännu!! Den tävlade ju jätte mkt då när vi var igång också!! =)Silver måste nog va pensionerad nu...han e väl rätt gammal!!

FT_ryttaren...dig kommer jag ju ihåg...det var väl du som inte gilla och hade mkt åsikter om cross? eller tar jag fel?isånna fall tävla vi ju en del samtidigt!

Den har väl vunnit SM med någon ryttare tror jag, har gått bra med flera, jag var på läger med tjejen som måste haft henne innan hon som har henn nu (hängde du med;)), och hon kom 3:a på SM något år har jag för mig.

Jag har för mig att hon som red Bea samtidigt som jag tävla ponny hette Malin nånting!?:confused:

Där ser man. Jag slog den när jag debuterade min allra första fälttävlan med min då helt gröna ponny :angel: :D . Fast de verkar ha jobbigt mycket med dressyren under de åren jag inte sett dem, stort lyft!

Jag har alltid gillat cross. tycker han är en otroligt häftig o fin ponny.

Bea såldes efter SM guldet till hofors o var 2.a eller 3.a på SM där samma år som diana o crossen var 3.a.. var de 2000 tro ?
sen såldes den till bollnäs o har gått med 2 ryttare där.
Tror hon var skadad innan hon såldes till bollnäs. något problem med vitaminer,blodet eller nå sånt.

Bettibets vet säkert mera om de eftersom de var samma klubb.

ja cissi o garp kommer ja ihåg.
Garp var de ju lillasyster (isabella??) som red -01.
Hon(lillasyster björkqvist) red väl även Patrik som sen såldes till hudik .

de stämmer.. tjejen som red Bea 00-01 (kanske senare oxå) hette Sara. Hade en storasyster oxå men minns inte efternamnet på dom.
Såldes till en Sara i bollnäs o nu är de Emelie som rider henne tror jag.
Såg henne i bollnäs i helgen iaf där hon vann Msv B.. har ett kort på hene oxå :D

Jag har alltid gillat cross. tycker han är en otroligt häftig o fin ponny.

Okej=) Då tog jag nog fel person, vet att jag fick mail å grejs från nån i början när jag köpte han...men då tog jag fel! ursäkta!!:crazy:

Cross var 3:a 2000 i Hofors! Diana å dom åkte direkt från Hofors ner till oss och lämna honom!;)

mm precis..
vi red ju SM i bollnäs båda två o minns att hon ramlade av på hoppningen då .. tyckte så synd om henne då :S

ja just de det var den tjejen som hade honom. försökte precis komma på vem i hudik som hade honom.
hon hade köpt stor häst nu om ja fattade de rätt... vet ud vad de är för häst ?

ja just de det var den tjejen som hade honom. försökte precis komma på vem i hudik som hade honom.
hon hade köpt stor häst nu om ja fattade de rätt... vet ud vad de är för häst ?

Vi tror Bella ramlade av med flit! Hon var så nervös för terrängen:rofl: Emma köpte en jättefin häst från Anna Hassö som tyvärr förolyckades några dagar efter att de fått hem den. Vet inte om hon hittat någon ny. Hon letade efter en läromästare.

Jo jag vet att den första bröt benet men hon hade köpt en ny nu men hann inte fråga vad det var för en ..

Haha ramla av med flit i ett SM.. knas!! Fast de stämmer..hon verkade inte så himla ledsen över de :D

vad gör garp nu ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 147
Senast: ameo
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar