Ponnytiden

Sv: Ponnytiden

Är det ingen som minns Hilding Wilding? :)

Några andra som har vart med ett x antal år är ju Airwalk Binney, Flying Lady, Mustang och Munsboro Little Grey (bara några jag kom att tänka på just nu!)

Flying Lady rids nu av Madelene Hammarstedt och vann en Msv A om jag minns rätt... Mustang rids väl av Hannes lillasyster, Binney tror jag är till salu och Grållen tävlades förra året av Saga Larsson och kom 5a på SM. Nu såld tror jag:angel:

Binney är såld har jag för mig, han har startat med ny ryttare iaf.

Binney går med en tjej i väntan på att säljas (hos hassö). Tror hon ridit SM på någon annan ponny innan, kommer ihåg hennes storasyster (som iaf ridit SM,tror jag ;)).
Grållen är däremot såld, genom hassö.

Det är så många ponnyer som går runt till flera ryttare och som tävlar dom på hög nivå. Några av dom som ni har räknat upp som duktiga ponnyer "från er ponny-tid" tävlas fortfarande... Det roliga med fälttävlan är ju att man känner igen de flesta!

ja visst är de roligt.
Såg förresten Brolötens Fendi eller var de azzaro... i en resultatlista nyligen.

Är nog många skimmlar som kallas grållen/grållan ;)

MacIntosh hamnade en tid hos Björne Carlson i Värnamo. Sonen Dennis tävlade hoppning på honom .När Dennis blev för stor tror jag att det var Malin Alklid som tävlade vidare på honom. Har inte sett honom nu på senste två åren nu....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 144
Senast: ameo
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2