Snygg passning tillbaka till ämnet !Tycker vi kan dra slutsatsen att alla ord är problematiska. Hädanefter bör vi uttrycka oss i skall och gnägg.
Exempel på hur svårt det är: person, man, woman, camera, tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg passning tillbaka till ämnet !Tycker vi kan dra slutsatsen att alla ord är problematiska. Hädanefter bör vi uttrycka oss i skall och gnägg.
Exempel på hur svårt det är: person, man, woman, camera, tv.
Snygg passning tillbaka till ämnet !
Adoptera- adoption jfr operera-operation. När man snöar in sig på något ord ser allt plötsligt konstigt och fel ut . Sorry för ot..
Och tröjor!Trumps hittills enda framgångsrika företag måste vara hattar och flaggor.
Trump betlar inte sina skulder!Och tröjor!
Frågan är vart de pengarna tar vägen, till ett hemligt konto utomlands eller till skulderna?
De går oavkortat till hans makeup- och hårteam.Och tröjor!
Frågan är vart de pengarna tar vägen, till ett hemligt konto utomlands eller till skulderna?
Är nog mer orolig för riksrättsprocessen och framtiden överlag än just imorgon. Och kanske mer orolig för platser som inte är Washington D.C under morgondagen.Vad tror ni kommer att hända imorgon? Upplopp, våld och försök att ta över landet? Jag är orolig som sjutton. Min man däremot tror att ... inget alls kommer att hända, att det bara är tomt snack. Jag hoppas han har rätt.
Jag tror att det är för mycket polisiär och militär makt ute. De har tagit hotet på allvar nu efter sitt misstag den 6/1.Vad tror ni kommer att hända imorgon? Upplopp, våld och försök att ta över landet? Jag är orolig som sjutton. Min man däremot tror att ... inget alls kommer att hända, att det bara är tomt snack. Jag hoppas han har rätt.
Vad tror ni kommer att hända imorgon? Upplopp, våld och försök att ta över landet? Jag är orolig som sjutton. Min man däremot tror att ... inget alls kommer att hända, att det bara är tomt snack. Jag hoppas han har rätt.
Jag trodde att det skulle bli stökigt på riktigt.Vad tror ni kommer att hända imorgon? Upplopp, våld och försök att ta över landet? Jag är orolig som sjutton. Min man däremot tror att ... inget alls kommer att hända, att det bara är tomt snack. Jag hoppas han har rätt.
Jag tror och hoppas att dessa protestanter är trots allt för oorganiserade och vågade för att göra ett allvarligt försök.
Åh nej, inte protestanter igen! Jag orkar inte 30 år av krig just nuJag menar verkligen inget illa, men när du skriver protestanter istället för demonstranter så tänker jag mer Sinn Féin än ultra-republikaner
Men tänk så många nya bra U2-låtar vi kunde få!Åh nej, inte protestanter igen! Jag orkar inte 30 år av krig just nu
Åh nej, inte protestanter igen! Jag orkar inte 30 år av krig just nu
Precis som det låter?Ni som har koll, vad innebär det att bli benådad av presidenten?