Noterar att Trump kanske ska tala via Fox News under kvällen/natten (vad det nu blir tidsmässigt), undrar hur det kommer te sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte det är någon högoddsare att han med största sannolikhet kommer ta på sig offerkoftan och tala om hur elaka Twitter och fb är som censurerar honom och berövar honom hans grundlagsstadgade rätt att uttrycka sig.Noterar att Trump kanske ska tala via Fox News under kvällen/natten (vad det nu blir tidsmässigt), undrar hur det kommer te sig.
Sedan är det väl en hårfin linje mellan att verka för otyglad, för då är det troligare att Pence skulle överväga 25:e (även om det känns otroligt).Tror inte det är någon högoddsare att han med största sannolikhet kommer ta på sig offerkoftan och tala om hur elaka Twitter och fb är som censurerar honom och berövar honom hans grundlagsstadgade rätt att uttrycka sig.
Jag tror inte han har förmågan att tänka så komplicerade tankar.Sedan är det väl en hårfin linje mellan att verka för otyglad, för då är det troligare att Pence skulle överväga 25:e (även om det känns otroligt).
Melanias brev nu på morgonen:
https://www.whitehouse.gov/articles/first-lady-melania-trump-path-forward/
Huset röstar på onsdag.Det verkar som de får igenom en till impecment.
Det har hon inte gjort den här gången. Nu har hon stulit av sig själv.Du pratar om hon som stal i stort sett hela sitt forsta "speech". Jag misstanker att hon inte hade sa manga att korrekturlasa.
Det har hon inte gjort den här gången. Nu har hon stulit av sig själv.
Eller recyclat gamla stycken, om man hellre vill det;
Visa bifogad fil 63139
RNC-talet var från augusti 2020.
https://www.nytimes.com/2021/01/11/...ml?action=click&module=Latest&pgtype=Homepage
Ja ja, förstod dig absolut så - och ville bara lägga till hennes recycling denna gång..!Yes ... jag ar helt medveten om att hon inte stulit fran nagon annan den har gangen. Vad jag menade var att hon stal en stor del av forsta inauguration talet fran Michelle Obama ... och ingen upptackte det. Uppenbarligen vill hon inte ha allt for noggrann korrektur lasning.
Ja ja, förstod dig absolut så - och ville bara lägga till hennes recycling denna gång..!
Men att hon gjorde detsamma i hennes första tal, det var ok?Men hur hon hanterar det Engelska spraket och hur manga gramatiska fel hon anvander ar sa oerhort oviktigt i sammanhanget, det blir bara smaaktigt att papeka.
Och ett par stora donatorer har begärt pengarna tillbaka från Hawley och Cruz. Undrar hur det går i rätten. Hej vi gav dig 20 miljoner när vi gillade dig men nu har vi ändrat oss så vi vill ha våra pengar igen.Flera stora företag har beslutat att dra tillbaka partistödet för republikaner som röstade mot att tillsätta presidenten.
Ganska stort ställningstagande.
Oh dear...