De allra flesta ar "rednecks" som bor i "bushen" nagonstans och varken foljer nyheter pa tv eller i tidningar. De foljer sina sociala medier och TROR verkligen pa Trump. Det ar lite som "brainwashing", de ar oerhort besvikna pa politiker och ville verkligen ha Trump, som lovade job och bra ekonomi.
Manga ar dessutom klara rasister, om jag bara kunde tala om hur manga ganger jag horde att "invandrare som dig" var jatte bra nar jag bodde i South Carolina. De flesta ar daligt utbildade och nar deras folkvalda (las Ted Cruz och andra) haller med och uppmuntrar deras idol, Trump, sa tror de verkligen pa det de gor.
Jag tycker synd om dem ... och jag kanner flera personligen (om an inte val) de ar de mest lurade pa mycket lange.
Men de som arresterats än så länge är inte poor white trash. Många är medelklass och vissa arbetar tom federalt. Hotell i DC är dyrt så det var inte de som reste från hela landet för att delta. De äger företag, har välbetalda arbeten som kräver utbildning och liknande. Men en del MAGAt är definitivt demografin (liksom i de flesta andra länder i västvärlden) relativt outbildade vita män som indoktrinerats av Fox i USA och andra medier i andra länder och som är de stora förlorarna i takt med globaliseringen och att de genom kön och färg inte längre automatiskt börjar på toppen och är bittra som satan över det.