Poängräkning...

Snorpan

Trådstartare
På min klubbs hemsida finns en poänglista över "ackumulerade poäng under året enligt TR I mom.144".
Jag har inte tillgång till min TR just nu... är det någon som kan förklara för mig vad detta innebär?

/Snorpan

Sv: Poängräkning...

de placeringspoäng man tagit under året på regional tävling el högre, i LB och uppåt. (baserat på de resultat arrangörsklubbarna har skickat in, så alla resultat kanske inte finns med)

det finns en tabell i TR som talar om hur många poäng varje placering ger.

Sv: Poängräkning...

Hm... då borde jag väl ha poäng jag också.

Gick felfritt på 1.10 på en regional tävling på hemmaplan (i B-avd). Jag tycker att dom borde ha koll på poängen på sin egna tävling... men jag är inte med i listan.

/Snropan

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 577
Senast: ako
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 564
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka