Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På min klubbs hemsida finns en poänglista över "ackumulerade poäng under året enligt TR I mom.144".
Jag har inte tillgång till min TR just nu... är det någon som kan förklara för mig vad detta innebär?
de placeringspoäng man tagit under året på regional tävling el högre, i LB och uppåt. (baserat på de resultat arrangörsklubbarna har skickat in, så alla resultat kanske inte finns med)
det finns en tabell i TR som talar om hur många poäng varje placering ger.
Gick felfritt på 1.10 på en regional tävling på hemmaplan (i B-avd). Jag tycker att dom borde ha koll på poängen på sin egna tävling... men jag är inte med i listan.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Skola & Jobb Utöver det som tidigare inlägg beskriver så tänker jag att det också finns många barn med tidigare eller pågående trauma och stress, som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.