B
Boribaby
Sv: PNH- Någon?
Parelli ? ^^ Okeii..
Parelli ? ^^ Okeii..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry blev lite "carried away" så jag bombar tråden med en bild på min svartis när han busar i somras
Min "lilla" ögonsten är en Welsh cob på 161 cm och han blir 16 år i år. Igår när jag hade long reins (som tömkörning) på honom fick han för sig att vi skulle leka de högre skolarna och han hoppade såhär som han gör på kortet (tycker bilden säger så mycket om hans uttryck) och gjorde något liknande Capprioll (stavning) så det finns krut i gamla gubben, ska bara få honom att använda det till lite andra saker än skolor ovan mark - lite överkurs än tycker jag. Men lite piaff och passage skulle sitta fint !
Jag tycker sista savvy club DVD:n var mycket intressant med Pedro (Zeus), bitarna föll lite på plats tycker jag, men så är det väl kanske ju mer man ser desto fler bitar hittar sin plats i pusslet! Att vila ögona på en Frieser under tiden gör inte saken värre tycker jag!
Brmingham? nope pengarna går till en liten ridbana istället;-)
Blir inte Birmingham i år heller har just köpt ett litet fööööl (eller ja, åring är han ju... och inte färdigbetald eller ens levererad.. )
Nästa år hoppas jag