PNH- Någon?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH- Någon?

:cry: Thank goodness for PNH! Kanske det tabort/ändra några av de type av folk.

Jag ska ta med mig filmen upp på träffen i juni, den är helt fantastisk att se. Man både gråter och jublar. Gråter över de stackars hästar som får lida men men gråter glädjetårar när men ser Nevzerov med sina hästar.

:banana: :banana: :banana: Över 200 svar i denna tråden och inte ett enda surt:banana: :banana: :banana:

Coolt eller hur!!!!

:crazy: Ser fram emot träffen!!! Hoppas att fler kan komma!:rofl: Roligt om man är några stycken! :bump: :bump: Hoppas att min nallebjörn är bättre till dess...

:banana: Hejsan alla på forumet.
Kul att hitta lite PNH folk... Vi är sju stycken från Falun som arbetar inom Parelli programmet, men har inte hört så mycket från andra som tränar PNH. :)
Skulle vara kul att veta vart i Sverige ni håller till? Kul att Sverige har fått en godkänd Parelli instruktör, det skulle behövas fler...:banana:

Dalarna!!! Välkommen till tråden, säger jag som också är ny på tråden!!! Bor ni i Falun eller i närheten av?

Ha! Va ut på sväng idag! Gick jättebra!:banana: :banana:
Pirrigt i början, men sen löste det sig!
Hihi! Är sååå glad....
Men gud vad ni verkar ha haft fullt upp....har ju hänt massor sen jag sist va in och kollade! Å helt otroligt att det är ÖVER 200 trevliga svar på denna tråd!:rofl: Man blir så glad av att bara gå in här!!!
Å ju mer man läser desto mer säker blir man på att man verkligen kommer att missa ngt om man inte far på träffen (med eller utan häst)! Måste nog ta en riktig funderare....

Vi hörs vidare....:bow:
Jag bugar och bockar!

Hallo... Vi bor alla en mil utanför Falun, i Sundborn om man ska vara noga:)
Ni då? vad är det för träff ni ska ha? eller har den redan varit? Om inte vart är den någon stans?

Vad rolig att ni är några stycken som håller på med PNH, själv bor jag 2,5 mil utanför Östersund och känner ingen som tränar enligt PNH längre. Så man får PNH här på denna tråd.

Hej Falun
Vi tänkte har en PNH träff här hos mig (3 mil vest om Lima...nej, inte i peru;) ) mellan den 16-18 Juni. Ni är välkommen. Glad att höra att det finns fler i dalarna. Vart är ni i Levels. Ni måste också berätta lite mer om er så oss nyfikna får lungna ner:D :bump: .

För de som vill komma till träffen, om ni pm mig med ett email adress kan jag skicka mer info om var vi är och hur det ser ut här. Och då kan vi plannera mer vad vi ska göra.

Ja det är synd att folk lägger av med PNH. Kanske du kommer med så vi får peppa up dig lite (jag verkligen hoppas att det är kom ut rätt, ibland kan jag verkligen gör bort mig.) :o :D :angel:

Hejhej! Välkommen :)

Vi bor 2 mil utanför Göteborg. Här finns det ett gäng som håller på med PNH i varierande utsträckning. I mitt stall är vi 3 som håller på regelbundet.

Hej och välkommen. Jag e från Ume-trakten, 2,5 mil utanför. Vi är några som utövar PNH runt om byn där jag bor. Dock har jag inte varit med på ngn clinic med min pålla själv, har "bara" varit staketryttare.

Lämna pållan hemma! :eek: Nej ser ni det går inte far jag far hon oxå :D
Vill inte missa möjligheten att träffa likasinnnade.... måste tänka över detta, hmmmm, och se om jag skulle kunna finna nån lösning.

Sorlig dag igår. Jag vet att detta har igen att göra med PNH men nu känner jag att vi har en sån tråd att vi får stöd om andra saker också. Jag böhöver en axel att :cry: på. Vi förlurade en ko till igår. Jag blir så ledsen när det händer och andra säger såna saker händer. Men har jag bara otur?

Men på den ljusare sidan så fick jag brev att min pappa kommer i april som vi har inte sett i 4 år! :banana: :bump: :D

Nu börjar det lungna ner lite så att jag kan börjar tränna igen, just måste vänta till isen smältar eller att snön kommer mera. Dålig ridalag. Nu klia det i skinnet att jag vill vara ute med dem.

Vet någon vart man kan köpa filmen Horse Encyclopaedia med Alexander Nevzorov? Han varkar helt otrolig...:bump:

Falun skrev:
Vet någon vart man kan köpa filmen Horse Encyclopaedia med Alexander Nevzorov? Han varkar helt otrolig...:bump:

Ursäkta om jag verkar dum :o men vem är det? :confused: Nyfiken så klart!!!

Hemskt ledsen för kossan!!! :cry: Förstår att du blir ledsen...:cry:

Men men, jättekul att din pappa kommer!!! :rofl:

Jag är iallafall jätteglad idag!!! :banana: Har varit hos kiropraktorn med min pålle och han är bättre i ryggen! Så något har jag iallafall gjort rätt! :banana: Är också mycket stolt över mig själv eftersom jag körde transporten alldeles själv utan att någon ens satt med i bilen! Stort steg för mig!!!

CaliforniaSwed skrev:
Sorlig dag igår. Jag vet att detta har igen att göra med PNH men nu känner jag att vi har en sån tråd att vi får stöd om andra saker också. Jag böhöver en axel att :cry: på. Vi förlurade en ko till igår. Jag blir så ledsen när det händer och andra säger såna saker händer. Men har jag bara otur?

Men på den ljusare sidan så fick jag brev att min pappa kommer i april som vi har inte sett i 4 år! :banana: :bump: :D

Nu börjar det lungna ner lite så att jag kan börjar tränna igen, just måste vänta till isen smältar eller att snön kommer mera. Dålig ridalag. Nu klia det i skinnet att jag vill vara ute med dem.

"Hej!!
Du är inte dum eller blind. Jag är bara lite dålig på det här med mejla!
Vad ledsen jag blir när jag hör om kon.:cry: Det får vara nog nu tycker jag!!
Härligt att pappsen kommer! Det var på tiden!
Jag var ute och försökte träna lite på dom tre första små böckerna, och känner att det är något jag missat! Jag får inte något flyt på det hela!:mad:
I dag tog jag med sticken och stringen som vi har tränat med så han inte brydde om dom. Men han känns så iriterad av att jag har tillhyggen" när jag ska flytta honom ( han har alltid avskytt piska, jag med för den delen) vet inte om han inte har förtroende för mig när jag har sticken med. Känner att vi har fastnat riktigt ordentligt!!:cry: Kanske känns bättre i morgon? (hoppas jag)

Carre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
446
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 845
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV