PM till circuitarna...

Sv: PM till circuitarna...

98 anmälda dv schnauzer p&s. Börjar inte förän kl 10. Undrar när man måste åka för att vara där i tid då? Minns hur det var förra året med världens längsta kö på världens smalaste grusväg flera km...

Om det är Stäket du menar så läste jag någonstans att de ordnat bättre in- och utfarter i år. De hade varit flera saker de fått anmärkningar på som de förbättrat ang. in- och urlastning, plats för utställare mm.

Men frågan är hur det fungerar i praktiken... Var ju inte för att folk skulle ut som det var kö (ingen som åkte därifrån kl 7.30 på morgonen) utan för att det just är en låååång smal grusväg. Jag kommer iaf inte våga chansa.

67 beaglar på circuit och 100 på själva WDS :D ska bli så himmla kul att se! det är sjukt mycket för att vara beagle =) 20 st brukar räknas som många :P:bump::bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 261
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 834
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 751
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka