Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen

igbest

Trådstartare
Någon som vet vad det är för underlag på den utställningen och om man kan handla med kort eller om jag måste ta ut pengar och ta med mig.

Igbest som ska på sin första officiella utställning i morgon.....

Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen

Jag har för mig att det är gräsunderlag i Piteå. Sen hade jag nog tagit ut pengar, det är få utställningar jag varit på som man kan handla med kort på :)

Lycka till!

Okej :) Gräs låter bra :)

Jo jag hade tänkt ta med pengar men jag tänkte att det kanske skulle gå att handla hos vissa försäljare med kort.

Tack :)

Maj utställningen går alltid på gruset,den internationella i Juli är på gräs!

Jag tycker att det alltid brukar fungerar med kort på utställningar! Det kanske är skillnad på försäljarna i norra Sverige och mellansverige?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 588
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 221
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
247
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 422
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka