igbest Trådstartare 18 Maj 2012 #1 Någon som vet vad det är för underlag på den utställningen och om man kan handla med kort eller om jag måste ta ut pengar och ta med mig. Igbest som ska på sin första officiella utställning i morgon.....
Någon som vet vad det är för underlag på den utställningen och om man kan handla med kort eller om jag måste ta ut pengar och ta med mig. Igbest som ska på sin första officiella utställning i morgon.....
Kivina 18 Maj 2012 #2 Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Jag har för mig att det är gräsunderlag i Piteå. Sen hade jag nog tagit ut pengar, det är få utställningar jag varit på som man kan handla med kort på Lycka till!
Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Jag har för mig att det är gräsunderlag i Piteå. Sen hade jag nog tagit ut pengar, det är få utställningar jag varit på som man kan handla med kort på Lycka till!
igbest Trådstartare 18 Maj 2012 #3 Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Okej Gräs låter bra Jo jag hade tänkt ta med pengar men jag tänkte att det kanske skulle gå att handla hos vissa försäljare med kort. Tack
Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Okej Gräs låter bra Jo jag hade tänkt ta med pengar men jag tänkte att det kanske skulle gå att handla hos vissa försäljare med kort. Tack
matador 18 Maj 2012 #4 Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Maj utställningen går alltid på gruset,den internationella i Juli är på gräs!
Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Maj utställningen går alltid på gruset,den internationella i Juli är på gräs!
Daff 18 Maj 2012 #6 Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Jag tycker att det alltid brukar fungerar med kort på utställningar! Det kanske är skillnad på försäljarna i norra Sverige och mellansverige?
Sv: Piteå/Sjulnäs utställningen i helgen Jag tycker att det alltid brukar fungerar med kort på utställningar! Det kanske är skillnad på försäljarna i norra Sverige och mellansverige?