hmm, du får ursäkta, men du påstår att jag är naiv, eller - ja - inte ens borde ha hund?
vad lever du i för värld? Min hund är underbar! och är av en hundras som passar mig ypperligt...
hon är en sömntuta som älskar att gosa(som de flesta pitbullterriers är)
hon älskar att busa, springa runt o leka, hämta pinnar och leka med bollar(även här som de flesta pitbulls)
hon är oerhört snygg och av lagom storlek samt att hon knappt hårar alls(som, enligt mig, de flesta pitbulls!)
Så vad är det då som är så OERHÖRT FEL med denna ras, vad är det som gör att normala inte kan äga rasen? jag blir bara så jävla arg när jag läser vad idioter som du skriver, fy fan säger jag bara... satan i gatan va arg jag blir, precis så arg som jag kan bli! vilket kanske inte är så mycket, men ändå!!!
kan du helt ärligt säga att denna hund inte verkar snäll?
*njuter*
visst man kanske inte kan se snällhet på kort, men jag vet! hon är levnadsglad och älskar människor! Hon vill sova med mig som huvudkudde, och vill alltid vara nära och göra mig nöjd! vad mer kan man begära av en vovve?
nej fattar inte ens varför jag orkar lägga energi på det här.. antar att jag bara är uttråkad!