Har denna fast större på jobbet.
Nån skämtade om att det symboliserade att jag tycker att jag är bäst på jobbet och det gjorde mig lite ledsen för så är det inte.
Visa bifogad fil 38915
Fjant, snygg mugg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån skämtade om att det symboliserade att jag tycker att jag är bäst på jobbet och det gjorde mig lite ledsen för så är det inte.
Visa bifogad fil 38915
Visa bifogad fil 38915
På min förra arbetsplats hade man en personlig mugg. Efter ha läst att det bättre för miljön med pappersmuggar än en nyinköpt porslinmugg, skaffade jag mig en begagnad mugg (ifrån min mammas köksskåp) och tog med. Det var en mugg ifrån Indiska som jag hade köpt till mamma någongång på nittiotalet.
Och skilja på vad som är en genomsnittlig siffra och vad som gäller för den specifika situationen.man måste fundera på vad sådana där uträkningar är baserade på.
Ö
Jag har haft min mugg i fyra år och lär ha den lång tid framöver. Tror inte riktigt på att fyra pappersmuggar varje dag, inslagna i plastförpackning samt med transport till återförsäljare och sedan till min arbetsplats skulle vara mer miljövänligt.
man måste fundera på vad sådana där uträkningar är baserade på. Är energiåtgång vid produktion, plastinslagning samt transport inräknat? Man ska också räkna med det som ligger bakom transporten - dvs transport av drivmedel från oljeplattform till pumparna på bensinstationerna som transportbilarna tankar. Antagligen är det inte medräknat i detta fall.
OT, men den övre hästen hade min veterinär i Tyskland som logga på sin bil. Är det nåt konstverk?Jag har denna, men min är rödare i färgen i trycket.
![]()
Japp, Leonardo Da VinciOT, men den övre hästen hade min veterinär i Tyskland som logga på sin bil. Är det nåt konstverk?![]()